Toni_Zamene wrote on 29.04.2004 at 07:04:30:Menim, da je vzpostavljanje kritičnega in preudarnega odnosa do vedenja drugih ,pa tudi primerno presojanje le-tega, na nek način vedno potrebno, ker se po poti nekih vedenj vedno znova hote ali nehote vzpostavlja neka nova kultura ( beri: način življenja s prisotno miselnostjo ) , ki bo v prihodnosti na zelo subtilen način zajela neposredno ali zgolj posredno tudi nas same.
Tudi, če je trenutno za nas kot posameznika neko vedenje povsem neogrožujoče in je mogoče z njim živeti z neko družbeno zaukazano velikodušno toleranco in strpnostjo v okviru človekovih pravic (beri: duh časa ) ,se pa lahko posamezniku hitro zgodi , da mu je na zelo subtilen in v imenu visokoletečih besed vsiljena neka kultura, ki mu je pa še najmanj blizu. Tu pa se ( izigrani )posameznik lahko samo še zave, da v družbeni praksi posameznika štejejo le moč , politična brezobzirnost in zvitost.
Pa kako tebi uspe vedno znova tako lepo ubesediti moje občutke?
Itak, da obsojam vsako početje, ki ga smatram za nasilje nad menoj (pri čemer ni pomembno, ali razumem motivacijsko ozadje tega nasilja ali ne).
Potrebno si je pa tudi vzeti pravico in kritično presojati (ali obsoditi, kot se nam potem hitro vrže pod nos) lastni odnos do vseh družbenih pojavov in vedenja, ki me osebno prvi hip še ne ogroža, se mi pa - kot praviš- lahko hitro na subtilen način vsili kot neka normalnost, kot prevladujoča kultura.
In spet smo tam, kjer si posameznik mora vzeti pravico zaščititi lastno integriteto na način, da sprejme etično odločitev upora proti prevladujoči morali. Pri tem seveda mora računati, da mu bodo ti "prevladujoči" manipulanti poskusili obesiti moraliziranje....vendar je treba razumeti tudi, da je to zgolj obrambni mehanizem tovrstnih manipulantov, da lahko še naprej živijo sami s seboj.
Če potegnem analogijo z grupnim sexom, ki je v osnovi sprožil moje razmišljanje....vso pravico imam obsoditi nekaj takega- čeravno me fizično prvi hip ne ogroža- kar se mi lahko hitro prične vsiljevati skozi zadnja vrata kot normalnost, pri čemer se prične mene degradirati kot moralizirajočo osebo, polno zavrtosti in kompleksov.
Za zaščito lastne integritete si moram dovoliti obsoditi početje, ki mi ima na dolgi rok ponuditi le razvrednotenje moje lastne osebe.