Quote:Miselni in custveni vzorci, ki so omogocili kanaliziranje neuravnotezene energije v clovekovo psiho zagotovo morajo biti odstranjen. Ampak, po moje tako, da priliv energije v clovekovo psiho ostane, le v druge centre mora biti usmerjena. Ker pa s energijo ravnamo predvsem miselno, to pomeni, da dejansko moramo osvojiti nove miselne vzorce. Tako se v bistvu nismo odpovedali nicemur. Bistvo je namrec priliv energije, ki da npr. fanatizmu tudi tisto silno moc. Miselni vzorci so samo noz, ki reze kruh. Bistvo je ostalo, kanal je ostal odprt, nic ni bilo izgnano, ukinjeno, le nova kontrolirana kvaliteta je bila pridobljena, medtem, ko je kvantiteta ostala ista.
To npr. pojasnjuje vsa tista slavna spreobrnjenja. Najbolj znamenit je npr. mislim da Sv. Pavel. Sprva je bil najhujsi sovraznik prvih kristjanov s Kristusom na celu, nato pa se je spreobrnil in postal svetnik in apostol. Ta prilika govori simbolicno v bistvu o tem, kar sem jaz zgoraj napisal.
Jst, tale primer spreobrnjenja po moje ne razrešuje nč, ostaja znotraj istega fanataizma, ki je enkrat usmerjen na hudiča, drugič pa na boga, le da se v tem spreobrnenju hudič skonvertira v boga.
Quote:Namrec, po moje navade ne smemo ukiniti, temvec samo preoblikovati. Saj, ce gre ravno za verski fanatizem, kot nek vzorec, morda to pomeni, da je ta oseba naravno nagnjena k meditaciji, privrzenosti k Bogu itd., itd. Ampak verjetno zaradi nesrecnih zunanjih okoliscin, povezanih s preveliko preobcutljivostjo, se cela zadeva casoma izrodi v neko psihozo, fanatizem itd., itd. Pa bi bilo morda dolgorocno skoda, da v tej osebi unicimo zeljo in voljo po veri.
V tem bi tud jest, če bi bil v vlogi psihiatra, vidu eno pot za razrešitu psihoze, ne da bi posegu v pacientov vrednostni sistem. Ne v zapiranju kanalov z omejevanjem vere, ampak s kanaliziranjem energije v več strug, s pragovi in menadri, ki umirjajo tok in akumulizacijskimi jezeri, v katerih je energijo mogoče shrant za obdobja, ko se v depresijah in dvomih, ki nujno sledijo evforičnim izlivom energije, obupno hlasta za novimi dozami ljubezni do boga oz. sovraštva do zla.
Quote:je pa zanimivo da tale pavel ki se je spreobrnu, da je on u bistvu začel z rk vero ki se je izrodila v to kar se je ker je bil ta pavel pač preveč neumen da bi bil sposoben zapisat jezusove besede misli in dejanja tko kot bi blo treba mislm itak jih ne bi bilo treba, samo žvet bi mogl modeli tko kt jih je nauču in z zgledom učit druge ne pa s pisanjem, če bi jezus hotu da se ljudem pomaga s pisano besedo bi jo zapisu, tko kot jest naprimer.
Gape, če vzamemo pavla, je on po moje skusu hate/love varianto pa ugotovu, da sta to v bistvu dve plati istega kovanca. Na področju kanaliziranja energrgije je šlo za količinsko isto stvar, zato se je lotu pisanja, s čemer je te neukrečene energije skušal vsaj mal omejit po količinski plati, pri tem pa se je poslužu še mal interpretiranja, ki je njegov nemir umiru tud s spremembo kakovosti izkustveno doživetega. Ne vem, lahko pa je šlo tud za obraten proces, da je svojo gorečnost/fantizem s pisanjem celo spodbujal, ker so bile možnosti za neposredno utrjevanje v veri po kristusovi smrti omejne in razmere precej deprepisivne. Tako je v svoj evangelij dodal še kaknšne svoje napihnjene interpretacije kristusovega dela in besede, ki jo je za spodbujenje svoje psihoze pač rabu. Težko je zdej sodit, dejstvo je, da ne moreš od človeka, ki ga fanatizem vrže tko al pa drgač, pričakovat, da bo delal tko, kot mu je blo pokazan in sugeriran, da mora verovat, da bo vero v real-lajfu lahko spedenal. Ta keč tukaj razrešujemo na osebnem nivoju, pustmo zdej to, kolk tako ne/reševanje vplivalo nazaj dobr al pa slab na versko doktrino samo.