Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 
(Read 33262 times)
Jst
Guest




Re: Open sourcar
Reply #75 - 22.03.2004 at 23:27:42
 
Hi Titud,

Ja, kaj naj recem. Kot vedno odlicno povedano. Samo si eno zadevo spregledal.

Je ze res, da naj bi udelezenci foruma kreiral neko uravnotezeno realnost, pa da so nekateri konservativci, pa liberalci. OK.

Samo si spregledal eno bistveno znacilnost udelezencev foruma.

Folk na forumu, pa ce se se tolk deli na leve in desne, crne in bele itd., itd ze v osnovi ne more zadeve uravnoteziti. Vsi po vrsti so enostavno prevec in zgolj custveni.

Eni bi delal puscave, drugi bi jih s vodico zalival, pa soncka bi sejal in rozice bi rastle. Hocem reci, da so vsi po vrsti tolk in zgolj custveni, da se mora vsaka debata neizogibno koncati v prickanju.
Liberalc in konservativc, ki skusata zaceti konstruktivno debato zgolj na osnovi custev, kot se dogaja na forumu se enostavno morata na koncu sprickati. Tak je naravni zakon. Konc.

Zakaj? Zato, ker imajo custva, vkolikor so prepuscena sama sebi, neprijetno lastnost, da se potencirajo in na koncu, ko dosezejo vrhunec sprevrzejo v svoje nasprotje ali kako drugace izrodijo.

In tukaj so si na nasprotnih bregovih zgolj custva in custva. Soncki zlati in rozice disece napram puscavam suhim in kamenckom trdim...
Npr. prevec ljubezni se lahko sprevrze v patetiko, ki je je tukaj na forumu pac v izobilju.

Torej, kako naj v sebi custveno neuravnotezeni clovek z javno debato uravnotezi realnost po meri vseh, ce ima na nasprotnem koncu zgolj custveno nabite osebe?
Ne more je. To je nemogoce in ravno nemogoce se poskusa narediti na forumu in to pod blagovno znamko odprtosti, sprejemanja drugacnih in podobnih duhovno razvitih zadev.

Ma ni to nic slabega, zgolj da pomirim duhove, ce ima clovek prevec casa.

Zato pravim blagor forumu, da lahko bere tvoje poste.
Ljudem kazes cesa nimajo in cesa imajo prevec.

Intelektualno (morda za kancek prevec) brilianten, potrpezljiv (ravno prav), filozofski post s pravo mero razumevanja (o dejanskem razumevanju sicer dvomim) in levih in desnih.

Moji komplimenti.

Lp
Jst
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Open sourcar
Reply #76 - 23.03.2004 at 09:22:13
 
Jst, si si pa vzel eno pavzo od tegale foruma in me prav veseli, da si spet mal notr uletu. Si me najdu glih v eni fazi, k sm se hotu tud jest mal od kreiranja tele virtulane  relanosti distancirat pa pol ćez en cajt prit pogledat, kakša bi bla brez mojga zadnje čase res hiper angažiranja. Kljub temu nemenu naj še jest mal pokomplimentiram tvoje pisanje in ti dam prov glede pretiranga čustvenga angažiranja udeležencev teh debat. Ta razčustvovanost po moje izhaja iz zavestne ali podzavestne potrebe, da bi se forum   oblikoval v eno primarno skupnost, ki naj zadovoljila potrebo posameznika po pripadnosti in vpetosti in si na tak način zagotovil eno prvinsko varnost. Ta potreba je v danšanjem vsepovezanem svetu seveda čist legitimna, vendar je v skoz  abstrakno/transcedentno realnost ni mogoče zagotovit kljub vlaganju enormnih čustvenih presežkov vanjo. Glih obratno: več čustvene energije vlgamo v take abstraktne/transcedentne konstrukte, manj nam jo ostane za  konkretnega drugega. Če pa nimamo čustvne energije za konkretnega drugega, ne moremo čustvovat z vsem človeštvom,   razen če ga ne naredimo za eno trasncedentno skupnost enako misličih/verujočih, v katerem pa smo s konkretnim drugim v neprestanem konfliktu, ker se ta drugi  nikol ne bo čist skladal z našimi idealiziranimi predstavami o tej skupnosti. Zato se jest v bistvu upiram skušnjavi, da bi iz tega foruma kot mesta za srečevanje različnih ideologij, verovnaj, duhovnih praks in osebnih izkušenj pridobljenih z  življenjem v takih in drugačnih primarnih skupnostih, naredl eno nadomestno skupnost, v kateri bi se čustveno izčrpaval v konstruiranju nove pristranske realnosti. Forum naj bi bil po mojem mesto,  v katerem se po načelih odprte družbe kreira ena referenčna realnost po tistih  vrednotah, ki smo  jih pripravljen razpoznavat kot univerzalne in ki niso v ničemer 'višje' ali 'boljše'  kot tiste, po katerih kreiramo relanost v svojih, globalno gledano sicer pristranskih primarnih skupnostih, na katere smo čustveno vezani,  osebnostno vpeti in  iz katerih izhajamo in ki jih nikol z ničemer ne bomo presegl  s čustvenim angažiranjem za   'idealno univerzalno skupnostjo'. Pristransko čustveno vpetost vsak  v svojo primarno skupnost  človek pač rab kot rab  riba vodo in vse kar  lahko  nardimo je, da se vsak te pristranskosti zaveda in da svoje realnosti  ne vsiljuje drugim kot edino možno realnost. Jest bi tle gor rad nauču dojet, kako naj bi zgeldal  živet v eni primarni skupnosti, ki je  odprta do globalne družbe oz. drugih skupnosti na en strpen in nekonflikten način ne da bi se pri tem moral odrečt svoji pristranski realnosti v kateri lahko edino najdem svojo čustveno varnost in v kateri se edino  lahko osebnostno sidriram.        

Back to top
 
 
IP Logged
 
vida
5
*****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 1240

Re: Open sourcar
Reply #77 - 23.03.2004 at 11:21:41
 
titud wrote on 23.03.2004 at 09:22:13:
Jest bi tle gor rad nauču dojet, kako naj bi zgeldal  živet v eni primarni skupnosti, ki je  odprta do globalne družbe oz. drugih skupnosti na en strpen in nekonflikten način ne da bi se pri tem moral odrečt svoji pristranski realnosti v kateri lahko edino najdem svojo čustveno varnost in v kateri se edino  lahko osebnostno sidriram.        
   


Iluzija ... Shocked
Naučil bi se rad odprtosti, hkrati pa bi se udobno sidriral v pristranski realnosti (neodprtosti) ...  ???

Back to top
 
 
IP Logged
 
bp
Ex Member




Re: Open sourcar
Reply #78 - 23.03.2004 at 11:46:32
 
titud wrote on 23.02.2004 at 08:48:09:
V družbeni realnosti je treba sprot iskat ravnovesje med  trajnimi vrednotami družbe kot skupnosti in vrednoto osebne svobode. To je v bistvu klasični konflikt med liberalizmom in konzervativizmom, med kolektivizmom in induvidualizmom, med državnim centralizmom in trgom....      

Ce bi imel na forumu enega pravega libertarca, bi ti ta rekel, da se v dilemi med prostim trgom in regulacijo drzave, v praksi dosti bolje izkaze prosti trg. Tako s stalisca individuuma, kot s stalisca kolektiva. Pri cemer je slednji definiran precej utilitaristicno (nekdo lahko recimo pogine od lakote, ceprav je vecina v povprecju precej bolj sita).

Ce bi imel na forumu pravicnika, bi ti ta razlozil, da je vsaka ureditev, kjer lahko nekdo umre od lakote grozno nepravicna, da je dosti boljsa tista, kjer smo vsi po malem lacni, zato pa nihce zares ne strada.

Na forumu je podobno, lahko poskusas vse obvarovati, da ne bo nihce uzaljen in prizadet in zato odsel stran, pa bodo debate zato precej bolj puste in zato manj brane, ali pa dopustis, da bo kdo kdaj odsel z dolgim nosom, zato pa bodo letele iskre sem in tja.

Trenutno v Sloveniji po mojem mnenju nimamo pravih konservativcev, saj tranzicija se ni cisto zakljucena in vse se ni prisvojeno. Tako, da se ni izrazitega konflikta na osi radikalno - konservativno, zato pa je precej spopadov med libertarci in pravicniki. Recimo pri zdravstveni reformi, pa se kje.

Podobno je tudi na forumu, ceprav se tu kdaj pojavi tudi kaksna radikalna ideja (nov forum).

bp
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Open sourcar
Reply #79 - 23.03.2004 at 11:50:19
 
vida wrote on 23.03.2004 at 11:21:41:
Iluzija ... Shocked
Naučil bi se rad odprtosti, hkrati pa bi se udobno sidriral v pristranski realnosti (neodprtosti) ...  ???




Ker me tako pozorno bereš,  si površnosti res ne morem dovolit.

Moja realnost je pristranska, vendar to ne pomen, da se ji zato moram odpovedat. To ne pomen, da jo   trudim nardit nepristransko tako, da se trudim obkejtivno  realnost spremenit tako, da bo se bo prilagodila moji realnosti al pa da se odpovem svoji realnosti tako, da se bo čist skladala z obektivno realnostjo. Karkoli se lotim delat od tega je enako brezupno, neskladje bo zmerom obstajalo zarad 'slepe pege' oz. nepredvidenih povratnih učinkov vsakega  interekacijskega sistema. Vse kar mi preostne, je da to svojo zmotnost skušam sprejet in v zavesti o njenem obstoju  živet en poln lajf tud v svoji pristranosti. To ne pomen, da se mora moja skupnsot pred družbeno raelnostjo v celoti zapret niti to, da jo moram v celoti sprejet kot svojo. Med  mojo  primarno skupnostjo in globalno družbo preprosto ne sme vladat en konkurenčen odnos kdo bo koga ampak referenca, v kateri se oba drug po drugem ogledujeva in se ob zavednju medsebojne prisitranosti tko korigirava,  da  v svoji pristranosti ne zanihava do neravnovesju do zloma ene ali druge.      
Back to top
 
 
IP Logged
 
vida
5
*****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 1240

Re: Open sourcar
Reply #80 - 23.03.2004 at 12:01:12
 
titud wrote on 23.03.2004 at 11:50:19:
Ker me tako pozorno bereš,  si površnosti res ne morem dovolit.

Moja realnost je pristranska, vendar to ne pomen, da se ji zato moram odpovedat.     



Smiley
Priznavanje pristranskosti pomen istočasno priznavanje lastne zmotljivosti ... tle pa je potrebno že učenje ponižnosti, o čemer smo že na široko razpredal drugje.
Res pa je, da imamo svobodno voljo kdaj se za to učenje odločimo.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Open sourcar
Reply #81 - 23.03.2004 at 14:25:46
 
Quote:
Ce bi imel na forumu enega pravega libertarca, bi ti ta rekel, da se v dilemi med prostim trgom in regulacijo drzave, v praksi dosti bolje izkaze prosti trg. Tako s stalisca individuuma, kot s stalisca kolektiva. Pri cemer je slednji definiran precej utilitaristicno (nekdo lahko recimo pogine od lakote, ceprav je vecina v povprecju precej bolj sita).

Ce bi imel na forumu pravicnika, bi ti ta razlozil, da je vsaka ureditev, kjer lahko nekdo umre od lakote grozno nepravicna, da je dosti boljsa tista, kjer smo vsi po malem lacni, zato pa nihce zares ne strada.

Na forumu je podobno, lahko poskusas vse obvarovati, da ne bo nihce uzaljen in prizadet in zato odsel stran, pa bodo debate zato precej bolj puste in zato manj brane, ali pa dopustis, da bo kdo kdaj odsel z dolgim nosom, zato pa bodo letele iskre sem in tja.


Najboljš je itak srednja pot, po kateri se doseže en konsenz okrog temeljenih vrednot, način sožitja  pa se prepusti inovativnosti posameznika oz.  skupnosti, v katero je vpet.  Se je dostkrat že izkazal, da demokracija sama po seb  ne zagotavlja spoštovanja  temeljnih vednot v imenu katerih je bla vzpostvljena  kot tud,  da avtoritarizem ne pomen nujno njihove odprave.

Quote:
Trenutno v Sloveniji po mojem mnenju nimamo pravih konservativcev, saj tranzicija se ni cisto zakljucena in vse se ni prisvojeno. Tako, da se ni izrazitega konflikta na osi radikalno - konservativno, zato pa je precej spopadov med libertarci in pravicniki. Recimo pri zdravstveni reformi, pa se kje.

Se strinjam,  smo zato tle  spet primoran bit  inovativni tko kot smo moral bit že ene parkrat v zgodovini. Ker kadarkoli smo od kje kaj kopiral, smo se radikalno razpolovl in med sabo zabokliral, tko da  je naša medsebojna  solidarnost po etničnem principu čist odpovedala. Poosebljanje pravičništva je ena taka  naša peklenska  inovacijia, saj je  jeba v tem, da  pravice ne more noben poosebljat ne da bi se je hkrat prilastu.  Pravičnoštvo je zato lahko le tista prava mera/zmernost med dvema skrajnostima, po kateri si  lahko vsak na svojem polu sploh lahko ustvari  predstavo, kolk  od nje odstopa, ne pa politična opcija ali moralna avtoriteta sama po seb. Absolutne avtoritete, ki so pooseblale resnico in pravico, je na srečo na smetišče zgodivne odplaknilo razsvetljenstvo in glih zarad  tega, ker  se je v globalni krizi vrednot marsikdo  znova pripravljen oprijet takih avtoitet,  je zavestno  treba gradit tako strukturo odprte družbe, v kateri si nobena skupnost ali posameznik ne bo mogu zagotovit licenčne pravice nad  pravičnostjo. Pravi konzervatici in liberalci jo drug dugmu itak osporavajo, v obdobju odsotnosti tako pravih konservativcev kot tudi liberalcev pa nam v slo  vladajo pragmatiki, ki nam svojo korist predstavljajo  kot sredinskot, zmernost in licenčno pravičnost.   Shocked>Sad  Sad

Slovenci smo  razsvetjenstvo očitno prešprical in v tem pogledu nismo nč boljši od pravoslavnih in musulimaskih balkanskih bratov, ki jim očitamo, da ga sploh niso  vzel.   Roll Eyes  
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Open sourcar
Reply #82 - 23.03.2004 at 15:17:52
 
vida wrote on 23.03.2004 at 12:01:12:
Smiley
Priznavanje pristranskosti pomen istočasno priznavanje lastne zmotljivosti ... tle pa je potrebno že učenje ponižnosti, o čemer smo že na široko razpredal drugje.
Res pa je, da imamo svobodno voljo kdaj se za to učenje odločimo.


Ponižnost... ne v pomenu pristanja na višjo resnico, saj ta resničnost ni nč manj zmotljiva od naše resničnosti, saj jo ravno mi s vsojo zmotljivo resnićnostjo  sookreiramo in in ona nazaj našo. Tko da ponižnost ne vsmislu priznavnja  lastne zmotljivost  pred neko  popolnostjo ampak ponižnost  smislu priznvanja, da je popolnost nedosgljiva, tkole približno:

Quote:
Teza, da so vse človeške stvaritev pomanjkljive, zveni  zelo trpko in pesmistično, vendar pa ni nikaršen vzrok za obup. Zmotljivost zveni tako pesmistično zgolj zato, ker gojimo lažne upe. Hrepenimop po popolnosti, trajnosti in končni resnici, za dobro mero pa je navržena še nesmrtnost. Sodeč po teh merilih, človeška usoda zagotovo ne bo  zadovoljiva. popolnost  in nesmrtnost se nam v bistvu izmikata, trajnost pa je mogoče najti le v smrti. Toda življenje nam daje možnost, da izboljšamo  svoje razumevanje prav zato,  ker je nepopolno, pa  tudi, da izboljšamo svet. Kadar se vse stvaritve nepopolne, postnejo variacije nadvse pomembne. Nekatere stvaritve so boljše od drugih.  popolnosti ni mogoče dooseči, vendar je tisto, kar je po naravi nepopolno, možno neskončno izboljšati.  
Back to top
 
 
IP Logged
 
bp
Ex Member




Re: Open sourcar
Reply #83 - 23.03.2004 at 15:57:14
 
titud wrote on 23.03.2004 at 14:25:46:
Najboljš je itak srednja pot, po kateri se doseže en konsenz okrog temeljenih vrednot, način sožitja  pa se prepusti inovativnosti posameznika oz.  skupnosti, v katero je vpet.  Se je dostkrat že izkazal, da demokracija sama po seb  ne zagotavlja spoštovanja  temeljnih vednot v imenu katerih je bla vzpostvljena  kot tud,  da avtoritarizem ne pomen nujno njihove odprave.

Konsenza med dvema diametralno nasrotujocima si interesoma po mojem mnenju ne mores docect. Lahko pa recimo dosezes kompromis, ki pa vedno odraza trenutno razmerje moci med interesoma. Tako da mirne srednje poti po mojem ni, je iluzija, ostaja le neprestano pogajanje in merjenje moci, ce se v procesu ne spremeni sam interes obeh strani (potem pa je mogoce doseci tudi konsenz, ce si interesi niso vec nasprotni).

Sredinskost (prava, ne tista proklamirana) pa je po mojem prikrit konservativizem, saj se postavlja predvsem nasproti radikalizmu vseh vrst. Torej za njo obstaja jasen interes in ne neko namisljeno ravnotezje interesov.

bp
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Open sourcar
Reply #84 - 23.03.2004 at 18:19:21
 
Quote:
Konsenza med dvema diametralno nasrotujocima si interesoma po mojem mnenju ne mores docect. Lahko pa recimo dosezes kompromis, ki pa vedno odraza trenutno razmerje moci med interesoma. Tako da mirne srednje poti po mojem ni, je iluzija, ostaja le neprestano pogajanje in merjenje moci, ce se v procesu ne spremeni sam interes obeh strani (potem pa je mogoce doseci tudi konsenz, ce si interesi niso vec nasprotni).

Sredinskost (prava, ne tista proklamirana) pa je po mojem prikrit konservativizem, saj se postavlja predvsem nasproti radikalizmu vseh vrst. Torej za njo obstaja jasen interes in ne neko namisljeno ravnotezje interesov.

bp


Konsenz okrog temeljnih vrednot skupnosti še ne pomen, da bi se katerakoli skupnost  morala odrečt lastnim interesom, saj ta  konsenz ni nič drugega kot  pripoznavanje lastnih vrednost kot skupnih. Kompromis pa je pa  je odrekanje lastnim interesom, zato se s kompromisom noben pravi pripanik neke skupnosti ne more  poistovetit, saj je bistvo kompromisa v tem, da ni v bistvu nikograšnji  interes. Tisti, ki se v celoti identificirajo s kompromisi so pragmatiki in majo kot 'sredina' zlo jasen interes tko kot ti praviš: potegnt optimalno iz trenutne situacije in jo 'konzervirat', da bi trajala čim dlje, saj je vprašnje, če bo  bo  spremenjena situacija zanje še tako ugodna.

Demokracija kot mehanizem urejanja družbenih odnsov, utemlejenen na konsenzu vrednot tako liberlazima kot konzervativizma, pa  je z leti  kompromis interesov postavila za navišjo vrednoto samo po seb, zato ni čudno, da sta se tako liberalane kot  konzervarivne vrednote, ki so vzpostvale demokarcijo, šle na smetišče zgodovine, nadomestil pa ju je pragmatični neoliberalizem oz. tržni fundamentalitzem kot edina vrednota, na kateri na bi blo  mogoče doseči globalni demokratični vrednostni konsenz.
Back to top
 
 
IP Logged
 
bp
Ex Member




Re: Open sourcar
Reply #85 - 23.03.2004 at 18:46:46
 
titud wrote on 23.03.2004 at 18:19:21:
Konsenz okrog temeljnih vrednot skupnosti še ne pomen, da bi se katerakoli skupnost  morala odrečt lastnim interesom, saj ta  konsenz ni nič drugega kot  pripoznavanje lastnih vrednost kot skupnih.

Jest sem napisal samo, da konsenza med diametralno nasprotnimi interesi, ki se med seboj izkljucujejo, ne more bit. Ne mores hkrati priznavat in zanikat svojega interesa (s priznavanjem diretno nasprotnega interesa), razen ce nisi slucajno shizofrenik.

Seveda pa lahko med predstavniki razlicnih interesov pride do konsenza, lahko se prekrivajo, dopolnjujejo, tolerirajo, ...

Med nasprotujocimi si interesi pa lahko pride do preboja samo s spremembo okvirja, torej situacije v kateri se odvija soocenje (vkljucno z inovativnimi resitvami, sposobnimi preboja)

bp
Back to top
 
 
IP Logged
 
Jst
Guest




Re: Open sourcar
Reply #86 - 23.03.2004 at 21:56:06
 
Titud,

Da se vrnem malce nazaj do razcustvenosti udelezencev foruma.

Ce mene vprasas je ze osnovni namen zaradi katerega vecina sodeluje na forumu popolnoma zgresen. Velika vecina ima za sabo kaksnega vzhodnega guruja, kot je npr. Osho itd., itd. Se niti ne spomnim primerov.
Iz te filozofije crpa vir za delovanje, ki ga drzi pokonci in mu osmislja zivljenje. Vendar ta vir, da ne kompliciramo prevec, deluje predvsem na custva. Ta sicer nujna verska gorecnost, kot gonilna sila, s casom raste in raste.

Zakaj in kako niti ni vazno, vendar taki ljudje potem najdejo forum kot odlicno priloznost, da poskusajo svojo custveno napetost pokompenzirati.
Vendar tega ne morejo narediti, saj imajo za sogovornike samo sebi enake.

Kar poglej. Najbolj pravoverni, duhovno razviti in razsvetljeni so se najbolj pripravljeni spuscati v neskoncne prepircke okoli duhovnih resnic in svojega
prikritega egota. Ostali prej obupajo/se navelicajo.

Zato je tvoja teza o poskusu primarne skupnosti, pa pomoc drugim tukaj gor samo in zgolj izgovor, osnovna potreba pa je drugje.

Ce ima clovek presezek custvene energije je edino pravilno, da jo skanalizira nekam drugam, samo, tako kot si ti rekel, tega tukaj gor ne more naredit. Pa ne zato, ker bi mu je zmanjkalo kot pravis. Se celo obratno, imel je bo vedno vec, saj ima samo custva nasprot sebe, vendar, ko se bo soocil s konkretno situacijo bo ravno zaradi tega odpovedal.

To je kot pri kaksnem teenagerju, ki je sposoben masturbirat cele dneve na netu, ko pa vidi dejansko deklico, pa mu tica skup potegne, da mu ga se pinceta ne najde.

Isto je s custveno kanalizacijo preko foruma. Nima prakticne vrednosti, ker je clovek nima kam dati. Samo v sebi jo kopici, stvari ki so zgolj same sebi namen, pa so jalove.

Univerzalne vrednote presegajo bivanje v katerem smo navajeni zavestno delovati. Dokler delujemo na nivojih, kjer delujemo s umom in custvi, kjer forma ima svojo obliko, pa ceprav se tako sibko, univerzalnih vrednot ni. Npr. ljubezen je univerzalna vrednota, vendar
ne v pogojih/nivoju custvovanja.

Ima pac Eskim v skladu z lokalnimi razmerami malce drugacne univerzalne vrednote kot kaksen Pigmejec. Ce bi se poskusala tadva uskladit bi na koncu oba umrla, da dam malce skrajen primer.

Ce te prav razumem govorim isto kot ti, ko pravis na svoj nacin, da se clovek svoji pristranskosti ne sme odpovedat. In to ni ne neodprtost, ne priznavanje lastne nezmotljivosti kot pravi Vida.
Ce mene vprasas, zna bit to predvsem poznavanje samega sebe in lastnih potreb. Pac vskladu
z danostmi in pogoji v katerim trenutno bivamo.

Tisti, ki tega ne razume je kot pingvin sredi dzungle. Pa naj se tako brezpogojno siri ljubezen in dobroto in ljubi vse vprek, na koncu bo od vrocice zgorel na lastnem rostilju in ni ga boga, ki bi mu pomagal.

Pingvinske ljubezni sredi dzungle nihce ne rabi, ker je v danih pogojih dzungle enostavno pac jalova.

Lp
Jst
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Open sourcar
Reply #87 - 24.03.2004 at 08:46:10
 
Quote:
Jest sem napisal samo, da konsenza med diametralno nasprotnimi interesi, ki se med seboj izkljucujejo, ne more bit. Ne mores hkrati priznavat in zanikat svojega interesa (s priznavanjem diretno nasprotnega interesa), razen ce nisi slucajno shizofrenik.

Seveda pa lahko med predstavniki razlicnih interesov pride do konsenza, lahko se prekrivajo, dopolnjujejo, tolerirajo, ...

Med nasprotujocimi si interesi pa lahko pride do preboja samo s spremembo okvirja, torej situacije v kateri se odvija soocenje (vkljucno z inovativnimi resitvami, sposobnimi preboja)

bp


Vse zadovljuujoč konsenz je nujen in možen le  na področju vrednot, ne pa na področju konkretnih interesov, kjer je mogoče doseči le za vsakogar  nezadovoljiv  kompromis. Tako liberalci kot konzervativci so lahko enako zainteresiran za zadovoljevanje svojih sicer različnih interesov na npr. pošten, odprt, trasnsparenten, solidaren, celosten in ekološko uravnotežen način. To so vrednote, ki jih npr. mora konsenzulano vsak upoštevat pri zadoveljebvanju  čist induvidulnih interesov, ki je lahko tako  maskimilizacija  materialnega/duhovnega ugodja posameznika kot njegove primarne skupnosti. Ne more pa bit obratno,  to je   maksimilizacijo  osebnega ugodja ali ugodja neke skupnosti naredeti za edino vrednoto,  okrog katere je slpoh mogoče doseči vrednostni  konsenz, ker pol v družbi ne  vlada konsenz vrednot ampak le pragmatično kompromisartsvo brez vseh vrednot, v   katerem posmeznik ne more potešit svoje osnovne potrebe po vpetosti v neko skupnost, skupnosti pa ne morejo najt odprtega in varnega načina za njihovo sobivanje v globalni družbi.
Back to top
 
 
IP Logged
 
vida
5
*****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 1240

Re: Open sourcar
Reply #88 - 24.03.2004 at 09:18:43
 
titud wrote on 23.03.2004 at 15:17:52:
Ponižnost... ne v pomenu pristanja na višjo resnico, saj ta resničnost ni nč manj zmotljiva od naše resničnosti, saj jo ravno mi s vsojo zmotljivo resnićnostjo  sookreiramo in in ona nazaj našo.



... to pa midva ne veva titud, jaz si tle ne bi upala špekulirat ... o tem je blo na forumu že precej napisanega ...
Back to top
 
 
IP Logged
 
vida
5
*****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 1240

Re: Open sourcar
Reply #89 - 24.03.2004 at 09:44:15
 
vida wrote on 24.03.2004 at 09:18:43:
... to pa midva ne veva titud, jaz si tle ne bi upala špekulirat ... o tem je blo na forumu že precej napisanega ...


se dopolnjuje z (koliko so odločitve racionalne):

***Če  gredo torej razvojne stopnje človeka od instiktivnega, čustvenega do razumnega in 4 stopnja je uravnovešenje prvih treh, lahko sklepam, da nobena odločitev ne more biti povsem racionalna. Pravzaprav lahko sklepam, da je dobra odločitev lahko šele na 4 stopnji človekovega razvoja, ko skladno upošteva instinkt, čustvo in razum. Na tretji stopnji, ko to troje še ni uravnovešeno in človek želi dati prednost razumu, misli, da odloča razumno, v resnici pa imata čustva in instinkt še vedno vpliv na odločanje, le da se človek v tej fazi tega ne zaveda, ali si tega ne prizna in zato tega ne zna uskladit in uravnovesit.***



Back to top
 
 
IP Logged
 
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8