Quote:Eh, aryan, men se zdi to še samo ena prepreka do resničnega miru. Simptomi so simptomi.
a ma to, kar se teb zdi uzadi tud kej prakticne podlage, izkusenj? (upam da pomirjajocih in izpolnjujocih).
a lahko nekdo ve, kaj je prepreka do resnicnega miru, ce ga pa se ni dosegel? najbrz lahko v to le verjame, oz. se mu tako zdi, kot si sama zgori napisala, vkljucno z mano.
Quote:Kako dolgo se boš še gledal v ogledalu?
v ogledalo se je dobr pogledat, da vidis svoje napake in jih postopoma odpravis. seveda pa je odvisno od tega s kaksnimi "ocali" gledas.
1. ce gledamo z "ocali ljubosumja" bomo vidl v sebi izkljucno le dobre kvalitete v drugih pa izkljucno le slabe. (tipicno za nemoralne ateiste in nemoralne kvazi-teiste)
2. ce gledamo z "nevtralnimi ocali" bomo vidl pr seb hkrati napake in dobre lastnosti, prav tako pri drugih. (tipicno za moralne ateiste. npr. resni in striktni praktikanti budizma, yoge itd.)
3. ce gledamo z "ocali ljubezni" vidimo pri sebi le napake, pri drugih pa le dobre lastnosti. (tipicno za resne, moralne, avtenticne teiste)
seveda pa mora bit zgornje v skladu in glede na univerzalno, vecno Resnico. npr. ce si tatovi, potem ko so okradli banko med seboj "posteno" razdelijo plen, to iz sirsega gledisca ni lih dobra kvaliteta. prav tako, ce nekdo iz socutja ne da alkohola pijancu, to ni slaba kvaliteta. ce pa je nekdo dokoncno samorealiziran in deluje v skladu z vecno, univerzalno Resnico, pa so vsa njegova dejanja za njegovo in od vseh drugih vecno dobrobit, ne glede na to kaj si kdorkoli drug misli in spekulira.