Veš kaj o moji politični usmerjenosti le tole:
po mamini strani mi leži pol familije po kraških jamah
po očetovi strani imam en kup oficirjev iz JLA
če potegnem z eno stranjo zatajim drugo, pa tega ne mislim početi
Zakaj to pravim. Jaz sem najprej Slovenka in potem dolgo nič. Če moje politično prepričanje opredeljuješ po tem koga volim na volitvah, potem te moram razočarat ne rdečih in ne črnih ...sem namreč zelena.
Katere vrednote zagovarjam...meščanske, če seveda veš kaj je to.
In zato ker sem Slovenka, sem napisala, da naj gredo tisti, ki so streljali na TO, ali kako drugače delovali proti naši osamosvojitvi, naj pokajo na Balkan; ne pa zato, ker volim koga od desnih. In tudi nima nič proti ljudem iz bivše juge, ker imam med njimi precej prijateljev.
Ne mislim pa trpeti tistih, ki naših zakonov ne spoštujejo pa potem zahtevajo za svojo aroganco še odškodnino.
Politika je zame še vedno ena velika Ku***.
titud wrote on 12.12.2003 at 09:21:25:Dobr si vpadla, sinejoka, v debato. Si s svojim pravnim znanjem dejansko najdla par orenh lukenj v mojmu poskusu, s katerim sem obupno hotu pravno pokrit svoje stališče do problema izbrisanih. Na področju pravnega legitimiziranja njihovga sedanjega, predvsem pa polpreteklega statusa bom na pravnem polju zihr potegnu ta kratko, kar pa še ne pomen, da tvojo de iure situacijo priznavam kot edino možno in veljavno pokritje njihovega de facto stanja. Zakaj? Ker tvojo pravno argumentiranje ne izhaja iz njihovega dejanskega stanja ampak tvojega poličnega prepričenja, da bi blo treba 'nekoga, ki je streljal na TO poslati nazaj na balkan'. Če to politično prepričanje vzameš za podlago pravnega urejevanja njihovega statusa, pol itak ne bova nikol prišla skupaj, pa če bi jest imel še tako briljantno pravno znanje. V istem pravnem polju bi lahko debatirala le, če bi izhajala iz njihovega dejanskega stanja ne glede na najino politično interpretacijo tega stanja.Ker dokler bo njihov status odvisen od političnih interpretacij, ne bo odražal njihovega dejanskega stanja in bo v tem smislu nerešen kot je nerešen že 12 let.
Kako za razliko od tebe jest vidim njihov dejanski položaj? Večino od teh 18.000 folka, ki so bli izbrisani vidim kot neke vrste žrtve 'kontarevolucije', ker so se v času osamosvojitve znašli na napačni ideološki strani: v vrstah 'oružane snage za branjenje tekovina naše revolucije'. Kdo je bil ta folk? V glavnem višji in nižji oficirji ter pomožno osebje, zaposleni in s tem eksistenčno odvisni v jla kot zadnjem ideološkem ostanku socialističnega sistema, ki ni razpadu sam od sebe. Osamosvojitev slovenije jih je zatekla večinoma dobesedno s puško v roki in nerelano je blo za pričakovat, da bo vest ta folk prostovoljno prestopu iz socializma v kapitalizem, ker prvi jim je doslej nudil eksistenco pa lasten smisu , drugi pa se jim je ogrožal tako eksistenčno kot ideološko. Ampak pazi, na ideološko napačni strani so se znašl večinoma ljudje, ki so si v slo že ustvarli družine, ki so bli pretežno poročeni s slovenkami ali pa so vsaj njihovi otroci že hodili v slovenske šole in so si ustvarjali slovensko nacionalno identiteto. Ti ljudje so svojimi plačami večinoma zgradil hiše al pa jih tko al tko zapravli tukaj, tko da so ob porazu njihove ideologije odhajali praktično goli in bosi, večinoma sami brez družin in to v glavnem v nezano v upanju, da bo ideologija, ki jih je hranila doslej, še naprej dajala varnost pa eksistenco. Namenoma nočem niti omenit, da so bli to v glavnem državljani drugih republik bivše juge, ker hočem, da imaš v zavesti, da so bli to do osamosvojitve naši čist lojalni sodržavlajani, sokrajani, sosedje, žahtniki, možje, očetje in sinovi. Da se je z osamosvojitve zanje zgodila ena čist navadna državljanska vojna, pri kateri so se oni v bistvu nehote znašli s puško v roki na napačni strani. Napačni zato, ker je bla poražena. A nismo te zgodbe ljudje v teh krajih že enkrat slišal? A niso naši ideološko poraženi sodržavlajni, sokrajani, sosedje, žahtniki, možje, očetje in sinovi že enkrat moral v eksodus brez povratka, ker se niso pravočasno pokesal svoje ideološke zmote in dejstva, da so stali na napačni strani puškinih cevi? Tud takrat so zmagovalci domoljubi, poraženci pa nezaželjeni politični nasprotniki in pomagači okupatorja, ki so bili za svoj greh obsojeni na večni eksodus al pa pometani v jame. Jest vidim za vsem pravnim leporečjem čist enak princip politične diskreditacije nekdanjih sodržavljanov, ki so zaradi svojega napačnega ideloškega prepričanja postali doma nezaželjeni.
Ker si nočemo priznat, da so današnji 'izbrisani' naše politično-ideloške žrtve, ki bi jim bilo krivdo za zločin treba posamično dokazovat, smo jim vzrok za njihovo krivdo pripisal kar povprek, tle pa je bila najbolj pri rok njihova 'tuja' nacionalnost. 200.000 nekdanjih aktivno med nami bivajočih sodržavljanov smo avtomatsko razglasli za tujce in s tem za potencialne ideološke nasprotnike, da bi na tak način onemogočli par tisočim ideološko poraženim nasprotnikom bivanje med nami. Iz ideoloških nasprotnikov smo ustvarli tujce, da bi jim na ta način dokazal, da je njihova nacionalna pripadnost ideološki prekršek, ki je trajno neodpustljiv. Iz sebe smo s tem napravli nacionaliste, iz domoljubja pa nacionalizem nacističnega tipa, kar tud varuh človekovih pravic hanžek odkrito pove. Kljub temu, da se ideologija, ki jo je branila jla, že davno tega razsula tud tam, kjer je imela svojo nacionalno zaledje, so za nas državljani bivše juge, ki so bli v času osamosvajanja slo ideološko na napačni strani, še vedno 'balkanci, ki med nami nimajo kaj iskat', tud če imajo pri nas bivališča/domove. Dokler je tako večinsko stališče našega folka, bo zmerom prišel skoz kakšen večinsko sprejet pravni akt, ki jim bo ohranjal status stalnih ideoloških nasprotnikov.
Bardotovo zavzemanje za to, da bi pravico do bivanja, ki je bla 18.000 ljudem odvzeta februarja 1992, vsak dokazoval skoz sodni/adminstrativni postopek, jest smatram za vnaprejšnjo ideološko kriminalizacijo nekdanjih sodržavljanov, ki si morajo svojo nedolžnost šele dokazat, s čimer bi si spet razpihoval žerjavico ideloškega nacionalizma na raven, ki jo nobeno sklicevanje na zmanjšanje materialne škode in na preprečevanje možnih špekulacij ne bi moglo pogasit. Referendum, ki bi večinskemu razpoloženju folka prepuščal odločitev o tem, na kakšen način se bodo folku popravljale dokazano storjene krivice, je samo voda na mlin nacionalstični ideologiji, ki ustvarja nestrpnost tam, kjer že zdavnaj nobenega razloga ni več zanjo. Pravno argumen tiranje vsega tega početja pa nam samo de jure zamegljuje dejstvo, je blo in še vedno de fakto tud je izkoreninjenih par tisoč domačinov, ki so deset let čakal na pravico do bivanja, zdej bodo pa očitno še en tok dolg še
čakal na pravico do povračila škode, ki jim je bla z odvzemom te pravice povzročena.
Sinjeoka, še enkrat te sprašujem, a nismo ta film pri nas že enkrat gledal?