Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 2 3 
(Read 13149 times)
Madan Gopal Das
Ex Member




Re: Zarje so rdeče
Reply #15 - 09.03.2005 at 09:26:51
 
titud wrote on 08.03.2005 at 15:37:56:
če izhajam iz tega, da jest  pa ne vem kako bi drugmu pomagal, da bi mu blo boljš, pol je na pač na njemu, da mi prikaže mojo pomoč kot nekaj, kar bo dobro za oba, v bistvu  za vse.

na komu je to konkretno? komu lahko zaupas, da ti lahko pove kaj narest da bo dobro za vse?
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zarje so rdeče
Reply #16 - 09.03.2005 at 10:17:47
 
Madan Gopal Das wrote on 09.03.2005 at 09:26:51:
na komu je to konkretno? komu lahko zaupas, da ti lahko pove kaj narest da bo dobro za vse?


Glih zdej se ukvarjam s koceptom družbenosti vsakega induvidulanega dejanja oz. z jamstvom, da bo tisto, kar delaš drugmu res dobr za vse in posredno tud zate.

Najkrajše povzeta ugotovitu: to jamstvo je dejanje iz ljubezni.

In kako vem da je dejanje iz ljubezni in ne egoizma?

Po moje res edin dober kriterij, da storiš iz čistega užitka.  Če  ugodiš neki želji iz egoizma, tu ne more bit čistega užitka, ker omogočit egu, da uživa, ti vzbudi občutek ljubusomja in nepotešitve, saj ego ni ti, ampak le  tvoja podoba, s katero se identificiraš. Če pa  je v tvojem užitku sled ljubosumja na užitek drugega, torej to ni čisti užitek in je dejanje egoisitično. Egosistično dejanje pa je seveda parcialno dejanje, ki s tem, da ti prinaša sicer določen užitek še ni dejanje, ki bi zadovljilo željo konkretnemu drugemu ampak samo in predvsem seb kot drugemu.

Kaj je  torej resenično dejanje iz ljubezni?

Je  želja po želji drugega, poželenje je poželenju drugega,  naslada ob nasladi drugega. Ljubezen  strukturo neskončno prihodnostnega, prav ta struktora nesekončno prihodnostnega (večnega) pa je edino jamstvo, da je v njej vsebovano vse drugo.

Tak podled na ljubezen se zdi precej omejen zaplankan na najbližjega, ampak drugost kot taka  se vedno začne pri najbližjem. Če z njim vzpostvamo  odnos, ki zaobide/transfomira ego, pol to lahko storimo le način neskončno prihodnostnega, v katerem je najprej ustvarjen prsotor za tretjega in z njim za vse drugo kot drugo sploh.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madan Gopal Das
Ex Member




Re: Zarje so rdeče
Reply #17 - 09.03.2005 at 10:25:45
 
dobr si to napisu titud. resno.

jaz ti seveda zelim cimprejsne okusanje teh cistih uzitkov ciste ljubezni. ce pa jih ze zdej, pa se tolk boljs.

Back to top
 
 
IP Logged
 
Miro
Ex Member




Re: Zarje so rdeče
Reply #18 - 10.03.2005 at 00:02:38
 
titud wrote on 09.03.2005 at 10:17:47:
Glih zdej se ukvarjam s koceptom družbenosti vsakega induvidulanega dejanja oz. z jamstvom, da bo tisto, kar delaš drugmu res dobr za vse in posredno tud zate.

Najkrajše povzeta ugotovitu: to jamstvo je dejanje iz ljubezni.

In kako vem da je dejanje iz ljubezni in ne egoizma?

Po moje res edin dober kriterij, da storiš iz čistega užitka.  Če  ugodiš neki želji iz egoizma, tu ne more bit čistega užitka, ker omogočit egu, da uživa, ti vzbudi občutek ljubusomja in nepotešitve, saj ego ni ti, ampak le  tvoja podoba, s katero se identificiraš. Če pa  je v tvojem užitku sled ljubosumja na užitek drugega, torej to ni čisti užitek in je dejanje egoisitično. Egosistično dejanje pa je seveda parcialno dejanje, ki s tem, da ti prinaša sicer določen užitek še ni dejanje, ki bi zadovljilo željo konkretnemu drugemu ampak samo in predvsem seb kot drugemu.

Kaj je  torej resenično dejanje iz ljubezni?

Je  želja po želji drugega, poželenje je poželenju drugega,  naslada ob nasladi drugega. Ljubezen  strukturo neskončno prihodnostnega, prav ta struktora nesekončno prihodnostnega (večnega) pa je edino jamstvo, da je v njej vsebovano vse drugo.

Tak podled na ljubezen se zdi precej omejen zaplankan na najbližjega, ampak drugost kot taka  se vedno začne pri najbližjem. Če z njim vzpostvamo  odnos, ki zaobide/transfomira ego, pol to lahko storimo le način neskončno prihodnostnega, v katerem je najprej ustvarjen prsotor za tretjega in z njim za vse drugo kot drugo sploh.    


Verjamem, da si to napisal iskreno. Po drugi strani pa ne morem mimo tega, da se je taka (in podobna)  filozofija vedno uporabljala za preprečevanje družbenih, posebej radikalnih, sprememb. Sam bi še vedno stavil na konkretno strategijo in taktiko in aktivno spreminjanje družbenih odnosov.

Tudi glede solidarnosti, na katero je opozorila Devi, moram pripomnit, da sedanji sistem načrtno iztreblja solidarnost in je zamenjuje s selektivnimi dobrodelnimi akcijami, ki nekoga trenutno osrečijo, drugega pa ne, njihov cilj pa je tako ali tako, če že ne profit, pa vsaj reklama, ki profit prinaša. Solidarnost je v direktnem nasprotju s kapitalistično organizacijo družbe.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zarje so rdeče
Reply #19 - 10.03.2005 at 10:15:42
 
Quote:
Verjamem, da si to napisal iskreno. Po drugi strani pa ne morem mimo tega, da se je taka (in podobna)  filozofija vedno uporabljala za preprečevanje družbenih, posebej radikalnih, sprememb. Sam bi še vedno stavil na konkretno strategijo in taktiko in aktivno spreminjanje družbenih odnosov.



Ta filozofija po moje ni tolk proti radikalnim družbenim spremembam, ker  najbolj radikalna družbena sprememba bi se zgodila ravno skoz radikalno sprememebo odnosa do konkretnega drugega.

K taki filozofiji me je spodbudila prav  bojazen pred vsakršanim fanatizmom, porojenim sicer  iz goreče in iskerene individulane potrebe  družebnih spremembah, samo se te spremebe ne loteva na napačnem koncu: ne pri konkretnem drugem ampak v odsotnosti konkretnega drugega (v abstraktnem narodu, veri, razredu, stranki,  ideji...).


Pri religijskih fanatikih je  Ramachandran odkril, da se zelo selektivno čustveno odzivajo na abstraktne religiozne besede in slike, hladni pa ostajajo, denimo, ob pogledu na slike njim bližnjih oseb ali ob prizorih nasilja in spolnosti. Vidimo torej, da pri takšni osebi ne gre le za močno čustveno odzivanje na abstraktne religiozne pojave, ampak hkrati tudi za indiferentnost do konkretnih ljudi in situacij. Dejstvo da so moralni fanatiki vseh vrst po pravilu brezbrižni, ko gre za bližnje čustveno okolje, lahko torej razložimo z bolezensko nastalo nezmožnostjo  čustvenega vživljanja na primarni človeški ravni. Vsako fanatično gibanje ima na čelu ljudi, ki so čustveno neobčutljivi  na ravni vsakdanjega življenja in ki jim uspe v totalni družbeni situaciji takšno občutljivost začasno potlačiti tudi v drugih pripadnikih skupnosti.  


Back to top
 
 
IP Logged
 
Lilith
5
*****
Offline

..to be more like me and
less like you...
Posts: 1554

Re: Zarje so rdeče
Reply #20 - 10.03.2005 at 10:25:13
 
titud wrote on 10.03.2005 at 10:15:42:
Vsako fanatično gibanje ima na čelu ljudi, ki so čustveno neobčutljivi  na ravni vsakdanjega življenja in ki jim uspe v totalni družbeni situaciji takšno občutljivost začasno potlačiti tudi v drugih pripadnikih skupnosti[/i].  




Bravo. tudi moje izkušnje to potrjujejo. Mogoče bi to lahko bil tudi odgovor Devi, zakaj o prelivanju krvi razmišljam zgolj skozi samoobrambo. Ker vendarle smatram, da zmorem vzpostavit obzirnost (ali čustveni odnos) do konkretnih drugih, ki me s svojim vedenjem neposredno ne ogrožajo, čeravno sodelujejo ali so del sistema, kateremu nisem naklonjena in ki me kot tak lahko tudi ogroža.
Back to top
 

... Sometimes I feel that I should go and play with the thunder...
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zarje so rdeče
Reply #21 - 10.03.2005 at 14:43:06
 
Lilith wrote on 10.03.2005 at 10:25:13:
Bravo. tudi moje izkušnje to potrjujejo. Mogoče bi to lahko bil tudi odgovor Devi, zakaj o prelivanju krvi razmišljam zgolj skozi samoobrambo. Ker vendarle smatram, da zmorem vzpostavit obzirnost (ali čustveni odnos) do konkretnih drugih, ki me s svojim vedenjem neposredno ne ogrožajo, čeravno sodelujejo ali so del sistema, kateremu nisem naklonjena in ki me kot tak lahko tudi ogroža.


Po moje je nemogoče postavit ločnico med  nasilno  obrambo v   ogroženosti od drugega  ter neobčutljivotjo  oz.  potlačeno     občutljivostjo   do drugega.  V bistvu moraš v vsakem primeru najprej potlačit to občitljivost, da lahko reagiraš nasilno samoobrambno.

Tipična taka situacija je nastala sedaj v  oš bršljin  v novem mestu. Po moje nikakor ni mogoče določit kdo koga ogroža, zato je reševanje problema v smislu iskanja konkretnega  krivca za ogroženost nesmiselna. Vsak  s svojim porušenim odonsom do konkretnega drugega (razpad vrednot v tradicionani romski familiji in odtujenost v moderni družini) sta s svojo nesposbnostjo vzpostavitve nepsrednih čustvenih odnosv v lastni skupnosti tista  zmes, v kateri pridejeo na površje tisti čustveno neobčutljivi, ki s hujskanjem  na spopad čalnom lastne skupnosti tlačijo očutljivost do članov druge skupnosti.

Back to top
 
 
IP Logged
 
Miro
Ex Member




Re: Zarje so rdeče
Reply #22 - 16.03.2005 at 16:10:06
 
titud wrote on 10.03.2005 at 10:15:42:
Pri religijskih fanatikih je  Ramachandran odkril, da se zelo selektivno čustveno odzivajo na abstraktne religiozne besede in slike, hladni pa ostajajo, denimo, ob pogledu na slike njim bližnjih oseb ali ob prizorih nasilja in spolnosti. Vidimo torej, da pri takšni osebi ne gre le za močno čustveno odzivanje na abstraktne religiozne pojave, ampak hkrati tudi za indiferentnost do konkretnih ljudi in situacij. Dejstvo da so moralni fanatiki vseh vrst po pravilu brezbrižni, ko gre za bližnje čustveno okolje, lahko torej razložimo z bolezensko nastalo nezmožnostjo  čustvenega vživljanja na primarni človeški ravni. Vsako fanatično gibanje ima na čelu ljudi, ki so čustveno neobčutljivi  na ravni vsakdanjega življenja in ki jim uspe v totalni družbeni situaciji takšno občutljivost začasno potlačiti tudi v drugih pripadnikih skupnosti.  



Lepo bi bilo, če bi bilo res tako enostavno. Dejstvo pa je, da nam primanjkuje enih in drugih fanatikov, namreč vsako čustveno odzivanje je danes pri veliki večini ljudi zgolj predstava, igranje s ciljem pridobivanja neke, večinoma materialne koristi. Potrebujemo pa tako ene, kot druge, samo da se resnično čustveno odzivajo, ne glede na škodo, ki jo delajo ob svojem delovanju. Ampak takih skoraj ni več, ljudi, ki bi znali iskreno ljubiti svoje bližnje, ali tistih, ki bi se iskreno zavzemali za bolj splošne, družbene spremembe. Oboji pa imajo seveda tudi svojo temno plat, brez minusa tudi plusa ni. Ampak to je enim tako težko dojet...

Naj gre za čustveno odzivanje do bližnje okolice ali moralni fanatizem, so danes čustva v službi kapitala.

In zato so zarje rdeče.
Back to top
 
 
IP Logged
 
stane
5
*****
Offline

ZDRAVO, SALE!
Posts: 975
celje
Gender: male
Re: Zarje so rdeče
Reply #23 - 16.03.2005 at 16:47:51
 
Tudi oči Grin
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zarje so rdeče
Reply #24 - 16.03.2005 at 17:08:54
 
Quote:
Lepo bi bilo, če bi bilo res tako enostavno. Dejstvo pa je, da nam primanjkuje enih in drugih fanatikov, namreč vsako čustveno odzivanje je danes pri veliki večini ljudi zgolj predstava, igranje s ciljem pridobivanja neke, večinoma materialne koristi. Potrebujemo pa tako ene, kot druge, samo da se resnično čustveno odzivajo, ne glede na škodo, ki jo delajo ob svojem delovanju. Ampak takih skoraj ni več, ljudi, ki bi znali iskreno ljubiti svoje bližnje, ali tistih, ki bi se iskreno zavzemali za bolj splošne, družbene spremembe. Oboji pa imajo seveda tudi svojo temno plat, brez minusa tudi plusa ni. Ampak to je enim tako težko dojet...

Naj gre za čustveno odzivanje do bližnje okolice ali moralni fanatizem, so danes čustva v službi kapitala.

In zato so zarje rdeče.



Bistvo fanatizma je, da se čustveno vežeš na simbol in s tem izgubiš občutek za konkretnega drugega, prek katerega maš edino lahko simbolen dostop do samega . Denar kot  simbol kapitalizma te  v tem smislu odtuji tako od konkretnega drugega kot simbolnega drugega, kar je nasilno dejanje že samo po sebi.

Denar bo izgubi svojo moč, ko  izgubi svoj simbolen pomen, prek katerga naj bi človk  dostopal do samega sebe in  ko postne  zgolj menjalno sredstvo. V bistvu ne rabmo drugega kot čustveno se razvezat odtega simbola, kar po moje nardi vsak vsaj takrat, ko se čustveno in simbolno  naveže na konkretnega drugega. S tem se seveda n izključ iz družbe, ki jo simbolno še vedno povezuje denar, ampak če bi vsak čustveno navezal na svojega bižnjega ne bi rabil v bistvu nobenga simbola,  ki bi ga  sibolično povezoval v skupnost: ne boga, ne zastave, grba, svastiske, peterokrake ali šesterokrake zvezde, ne $, €...

Back to top
 
 
IP Logged
 
Petra.
Global Moderator
p
*****
Offline

All IS Full Of Love
Posts: 10693

Gender: female
Re: Zarje so rdeče
Reply #25 - 19.03.2005 at 14:28:05
 
...
Back to top
 

you cant look in the mirror and expect it to smile first
 
IP Logged
 
t
5
p
*****
Offline

Ride si sapis!
Posts: 5103
Kozmos
Gender: male
Re: Zarje so rdeče
Reply #26 - 20.03.2005 at 21:32:11
 
Demokracija v kapitalizmu? Ne gre
KLANČNIK Veronika, Sob 19.03.2005

Sobotna priloga

http://www.delo.si/


Intervju z Immanuelom Wallersteinom, ki napoveduje konec kapitalizma in zaton ZDA.

Par zanimivih citatov

strukturna kriza
Quote:
Že dolgo trdim, da je kapitalistična svetovna ekonomija v strukturni krizi. To je kriza, ki nastane, ko se sistemski trendi bližajo svojim asimptotam in ne morejo več spraviti sistema nazaj v ravnotežje. Sami ste naznačili glavne trende te vrste. Živimo torej v času sistemske tranzicije, bifurkacije, ko se bo svetovni sistem premaknil v eno od vsaj dveh različnih smeri, proti novemu redu, ki se bo izcimil iz kaosa, ki ga trenutno preživljamo. Kako dolgo bo to trajalo? Tega ne morem napovedati z gotovostjo. Toda po mojem mnenju se bomo skozi to tranzicijo prebijali vsaj še naslednjih 25, morda 50 let. Tudi izida ne morem natančno napovedati. Nihče ga ne more. To je inherentno nemogoče. Lahko pa opozorim na zgodovinsko izbiro, ki je pred nami. Izbiramo lahko med sistemom, ki bi ponovil vse najslabše poteze sedanjega, torej izrazito neegalitarno hierarhičnost, socialno in ekonomsko polarizacijo na eni strani in novim sistemom, ki bi bil relativno demokratičen in relativno egalitaren na drugi strani. Ne moremo napovedati, katera od obeh alternativ bo zmagala, vsekakor pa si lahko prizadevamo za eno ali drugo.



O neoliberalizmu:
Quote:
Po letu 1968 je svet prišel v fazo stagnacije in krizo družbenih gibanj in neoliberalizem je nastopil kot veliko politično gibanje – začelo se je v Veliki Britaniji in Združenih državah in se razširilo drugam. Bistvena zahteva neoliberalcev je bila, da naj bi država v vseh pogledih prenehala nadzirati ekonomijo, toda v glavnem so hoteli doseči troje: hoteli so znižati višino mezd po vsem svetu, hoteli so zavreti vsa okoljevarstvena prizadevanja, ki so podjetja silila v internalizacijo stroškov, in znižati davke. Zato so si prizadevali zmanjšati proračunske stroške, povezane s socialno blaginjo, se pravi sredstva, ki jih je država namenjala za izobraževanje, zdravstveno in socialno zavarovanje. To je bila ofenziva svetovnih razsežnosti, ki je delno uspela. V resnici so pritiskali na vseh treh frontah, torej na področju višine mezd, varovanja okolja in denarja, namenjenega sociali. Stvari so pomaknili korak nazaj, toda ni jim uspelo vzpostaviti starega stanja.


Enačenje kumunizma s fašizmom
Quote:
Toda tako enačenje je zelo pogosto. Pravzaprav nekateri to trdijo že petdeset let, odkar so si izmislili izraz totalitarizem. V petdesetih letih so začeli s tem izrazom označevati nacifašistična in komunistična gibanja prav z namenom, da bi jih lahko vrgli v isti koš. Toda niti približno ne gre za isto stvar. Lahko sicer imajo nekaj skupnih potez, toda tudi neoliberalistična in komunistična gibanja imajo skupne poteze, pa to še ne pomeni, da jih lahko zvedemo na isti imenovalec. Historično gledano je bila liberalnim in komunističnim gibanjem skupna vera v teorijo napredka, to je za obe gibanji zelo bistvenega pomena, a se v drugih točkah bistveno razlikujeta.
Komunizem se je proglašal za egalitaristično gibanje, če je potem to tudi v resnici bil, je drugo vprašanje, toda retorika tega gibanja je bazirala na enakosti vseh človeških bitij. Fašizem pa je prinašal prav nasprotno retoriko. S konceptom rasne hierarhije je odkrito zagovarjal neenakost človeških bitij. Zato je razumljivo, da mi kljukasti križ prikliče povsem drugačne asociacije kakor srp in kladivo. Mislim, da to sploh ni vredno resne razprave.


Demokracija?? Ni nobene demokratične države!
Quote:
Svar je v tem, da so ljudje, ki se bojujejo proti demokratizaciji, ugotovili, da je eden najboljših načinov boja proti njej ta, da trdijo, da so zagovorniki demokracije. Demokracija je stara beseda, ki so jo v prvi polovici 19. stoletja imeli za zelo nevaren izraz. Vsa radikalna gibanja tistega časa so se imenovala demokratična. Demokracija je imela v tridesetih in štiridesetih letih 19. stoletja enak prizvok kakor komunizem v zahodnem svetu v petdesetih in šestdesetih letih 20. stoletja. Predstavljala je najbolj ekstremno levo pozicijo. Demokracija etimološko pomeni vlado ljudstva v nasprotju z aristokracijo, ki je vlada manjšine. Pri večini današnjih sistemov gre za vladavino manjšine in edino merilo za demokracijo je, da imajo vsakih nekaj let volitve, toda to je seveda veliko premalo, da bi lahko govorili o demokraciji. Dandanes ne živimo v demokratičnem svetu in nimamo niti ene demokratične države. Demokratičen sistem je v svojem bistvu nekompatibilen s kapitalističnim sistemom, ker je to hierarhičen sistem, v katerem imajo nekateri ljudje veliko več denarja in moči kot drugi. In če imaš veliko več denarja in moči, potem boš imel tudi veliko več vpliva na sprejemanje odločitev. Zato je demokratična družba v današnjem svetu nemogoča. Toda glede na to, da sedanji sistem propada, je ena od alternativ, da ga nadomestimo s sistemom, ki je relativno egalitaren, relativno demokratičen.


ZDA:
Quote:
Mislim, da je Busheva politika veliko bolj oslabila ZDA kot bi jih lahko katerakoli politika, ki si jo lahko zamislimo. Sam misli, da utrjuje pozicijo Združenih držav, v resnici pa jo stalno slabi. Njegova politika na vseh področjih, v Iraku, Koreji, Iranu, v Zahodni Evropi, v STO, ima učinek slabljenja pozicije Združenih držav. V naslednjih štirih letih bo stanje še poslabšalo in preostali svet bo zmagovalec. Tako preprosto je to.


par linkov:
http://fbc.binghamton.edu/iwcv.htm (CV)

dober članek (zanimivo, da citira tudi našega Žižka):
America and the World: The Twin Towers as Metaphor
http://www.ssrc.org/sept11/essays/wallerstein.htm

uživajte!
Back to top
 

Nič na svetu nikogar ne čaka. Nič ni dokončano, in vendar nič ne ostane nerazrešeno.
WWW WWW  
IP Logged
 
panova petra
Guest




Re: Zarje so rdeče
Reply #27 - 20.03.2005 at 21:43:38
 
Total Topics: 3722   -   Total Posts: 101666  

ma, k se ne morm lih logirat, lol

Back to top
 
 
IP Logged
 
Miro
Ex Member




Re: Zarje so rdeče
Reply #28 - 23.03.2005 at 23:17:15
 
titud wrote on 16.03.2005 at 17:08:54:
Bistvo fanatizma je, da se čustveno vežeš na simbol in s tem izgubiš občutek za konkretnega drugega, prek katerega maš edino lahko simbolen dostop do samega . Denar kot  simbol kapitalizma te  v tem smislu odtuji tako od konkretnega drugega kot simbolnega drugega, kar je nasilno dejanje že samo po sebi.

Denar bo izgubi svojo moč, ko  izgubi svoj simbolen pomen, prek katerga naj bi človk  dostopal do samega sebe in  ko postne  zgolj menjalno sredstvo. V bistvu ne rabmo drugega kot čustveno se razvezat odtega simbola, kar po moje nardi vsak vsaj takrat, ko se čustveno in simbolno  naveže na konkretnega drugega. S tem se seveda n izključ iz družbe, ki jo simbolno še vedno povezuje denar, ampak če bi vsak čustveno navezal na svojega bižnjega ne bi rabil v bistvu nobenga simbola,  ki bi ga  sibolično povezoval v skupnost: ne boga, ne zastave, grba, svastiske, peterokrake ali šesterokrake zvezde, ne $, €...


Če bi... ga teta imela, bi bila stric.

Simboli so ravno zato, ker raja brez njih ne more funkcionirat. Zato se raja nikoli ne bo mogla čustveno razvezat od simbola denarja, če ji tega ne bo kdo na precej grob način zapovedal. Tako, kot se je to že dogajalo. Vzeti jim je treba keš in dati socialno varnost. Pa pijačo.  Pa kakšnega šlogarja. Saj to jim je itak skrajni domet.

Če bomo čakali, da se bo raji razsvetlilo, bo kapitalizem že stokrat požrl samega sebe z ljudmi vred. Po zemlji se bodo sprehajali insekti, veliki kot sloni.

In zarje bodo spet rdeče, ker kdo pa bolje ve od insektov, kaj je to kolektivizem?
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zarje so rdeče
Reply #29 - 24.03.2005 at 08:04:49
 
Quote:
Zato je demokratična družba v današnjem svetu nemogoča. Toda glede na to, da sedanji sistem propada, je ena od alternativ, da ga nadomestimo s sistemom, ki je relativno egalitaren, relativno demokratičen.


...

http://www.pozitivke.net/article.php?story=20021128122658903&query=titud

Back to top
 
 
IP Logged
 
Pages: 1 2 3