Poet wrote on 26.05.2008 at 22:55:48:Čeprav Dayaran in kopron moram vseeno reči, da kakršnokoli iskanje Boga izven sebe ne more in ne bo nikoli obrodilo sadov. Gre za velik miselni preskok, ko Boga najprej projiciramo navzven in ga iščemo zunaj, nato pa spoznamo, da ne more biti nikjer drugje kot tam, kjer se odvija Pričevanje vesoljni pojavnosti sami. Oziroma tam, kjer je "kdo, ki bi Boga sploh lahko prepoznal".
Jst s tem nimam problema. Bog je vse in je povsod in je možno k Njemu pristopit na tisoč načinov. Je znotraj, je zunaj, je praznina, je popolna polnost. Je Krišna, je Kristus, je Alah, je nirvana, je razsvetlenje, je poet, je dayaran, je etrex, je kopron. Je v vesolju, je izza vesolja, je v srcu vsakogar, celo v vseh celicah vsakogar, je v vsakem atomu... Je Ljubljeni za bhakto (častilca), je Enost Zavesti za meditanta, je nirvana za budista, je Božanska Mati za tantrika, je Moč za materialista, je agregat za etrexa.
In kaj boš zdej s tem? In kaj bom jst s tem? To so samo besede, ki so prazne, dokler ne zaživijo v tvoji/moji notranjosti. Torej, vse te definicije in ideje so precej neuporabne, pač tolk potrebne, da si mal naravnamo fokus, dokler še hodimo po poti. Ampak glavna stvar je realizacija - razsvetlenje - Samouresničitev - Bogouresničitev. Po moje si nima smisla preveč glavo razbijat s temi definicijami, pač privzameš tisto idejo, ki ti je najbližje, in hodiš po Poti, ki si jo izbereš.
Sicer pa so vsi realizirani modreci opisali Boga, da je nepojmljiv (nepojmljiv našemu umu seveda), zato so v končni fazi vse te definicije in ideje že vnaprej obsojene na nepopolnost.
Osebno sem za svoj razum našel najboljše razjasnitve teh zadev v pisanjih Šri Aurobinda, še zlasti v knjigah "Integralna joga" in "Slapovi luči". In v Bhagavad Giti. Toplo priporočam vsem iskalcem duhovnega znanja.
LP!