Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 ... 68
(Read 159168 times)
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #210 - 28.06.2011 at 14:04:15
 
Miha,

trg je mit, kapitalističen liberalizem bi lahko bil zgolj korektiv, ne pa globalna osnova odnosov. Ker osnova liberalizma (bratsvo, enakost, svoboda), na kateri je liberalni kapitalizem kao utemeljen,  je zjebana že od samega začetka. Ni utemeljena na enaki (egalitarni) štratni osnovi , pa tud nič ne kaže nato, da bi se trgi samoreguliral tako, da bi se štartna osnova za vse udeležence na trgu sama po seb izenačevala in da bi zmerom zmagoval samo najsposobnejši po meritokratskem načelu. Pa za to niso krive samo države, ki ščitijo svoje favorite, ampak je kapitalističen način produkcije sam po seb zmonopoliziran na način, da korporpracije vlečejo rente, ki so samo zakumiflarane v profite, da zgleda kot da so jih ustvarile s svojo konkurenčnostjo na kao svobodnem globalnem  trgu. Monopolizirano  je znanje/tehnologija (informacijska, biotehnologja..) in sploh  intelektulana lastnina (general intelect) na podoben način  kot je bila včasih (in je še zmeraj) zmonopolizirana zemlja/voda, energetski viri in surovine...  
http://www.gape.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1106210818/227
Back to top
 
 
IP Logged
 
miha-
4
****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 445

Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #211 - 28.06.2011 at 14:23:52
 
ego-3p wrote on 28.06.2011 at 12:50:27:
Miha ti samo mislis da ljudje rabijo pastirja da skrbi za  njih , tega vedet ne mores , zakaj to mislis ? nevem ,izgleda pa da ti ustreza reakcija na to misel to je da lahko ti izrazis svoje velike resitve za planet .
Nic osebnega ce razumes   Smiley


nic osebnega , nevem ce sva se razumela,
jaz namreč mislim da ljudje ne rabijo pastirja

nekdo je rekel ,da je država je nujno zlo, zato je treba to zlo zminimizirat, in samo imeti za to, kar je nujno. Nujna je pa fizicna varnost in spoštovanje individualnih pravic in še par stvari.
Vse kar je pa od socialnega, pokojninskega, zdravstvenega zavarovanja, je pač odveč in očitno ne doseže namenjenega cilja dolgoročno. Zacnejo se sesuvat.


Igor, praviš da je v Honk Kongu poceni delovna sila.
Če se vprašaš zakaj in če pogledaš davke, vidiš da so tam davkov sploh ni, oz  so 3x manjši. Temu primerno je ceneje delovna sila.
Če moraš dati 1000€ v sloveniji za 600€ plačo, daš v HK za isto plačo recimo slabih 750€. Je kar logično da imajo cenejšo delovno silo.

Torej država je breme v ekonomiji. Mi moramo plačevati extra 250€ kjer ga država nespametno zapravi, poleg tega se pa še "pokrade" na tisoč in en način. In to nas dela nekonkurenčne, ker imamo dodatno breme.
Back to top
 
 
IP Logged
 
miha-
4
****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 445

Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #212 - 28.06.2011 at 14:35:13
 
miha- wrote on 28.06.2011 at 14:23:52:
ego-3p wrote on 28.06.2011 at 12:50:27:
Miha ti samo mislis da ljudje rabijo pastirja da skrbi za  njih , tega vedet ne mores , zakaj to mislis ? nevem ,izgleda pa da ti ustreza reakcija na to misel to je da lahko ti izrazis svoje velike resitve za planet .
Nic osebnega ce razumes   Smiley


nic osebnega , nevem ce sva se razumela,
jaz namreč mislim da ljudje ne rabijo pastirja

nekdo je rekel ,da je država je nujno zlo, zato je treba to zlo zminimizirat, in samo imeti za to, kar je nujno. Nujna je pa fizicna varnost in spoštovanje individualnih pravic in še par stvari.
Vse kar je pa od socialnega, pokojninskega, zdravstvenega zavarovanja, je pač odveč in očitno ne doseže namenjenega cilja dolgoročno. Zacnejo se sesuvat.


Igor, praviš da je v Honk Kongu poceni delovna sila.
Če se vprašaš zakaj in če pogledaš davke, vidiš da so tam davkov sploh ni, oz  so 3x manjši. Temu primerno je ceneje delovna sila.
Če moraš dati 1000€ v sloveniji za 600€ plačo, daš v HK za isto plačo recimo slabih 750€. Je kar logično da imajo cenejšo delovno silo.
Ampak tukaj se gleda tko kot da lahko delodajalci izkoriščajo delavce, ampak v praksi jih pač ne. Ker delodajalec nima nič brez delavcev, prav tako delavci nimajo brez delodajalca.
In lahko delodajalec daje 900€ bruto plače, kar je vseeno manj kot 1000€, pri tem se pa posameznik sam odloči kako bo porazdeil denar za pokojnino in zavarovanje. In ker se posameznik najbolje odoca v svojem interesu, je to vedno boljše kot da to naredi država.
Zaupanje državi je kot bi zaupal kurnik lisici.

Torej država je breme v ekonomiji. Mi moramo plačevati extra 250€ kjer ga država večino nespametno zapravi, poleg tega se pa še "pokrade" na tisoč in en način. In to nas dela nekonkurenčne, ker imamo dodatno breme.Efektivno od teh 250€ se porabi recimo samo 100€

Back to top
 
 
IP Logged
 
x_igor
Ex Member




Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #213 - 28.06.2011 at 14:36:18
 
Pravim, da ima Hong Kong poceni zaledje (Kitajska), kjer proizvajajo. Hong Kong je bolj trgovski center.

Lp,Igot
Back to top
 
 
IP Logged
 
miha-
4
****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 445

Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #214 - 28.06.2011 at 17:52:27
 
titud wrote on 28.06.2011 at 14:04:15:
Miha,

trg je mit, kapitalističen liberalizem bi lahko bil zgolj korektiv, ne pa globalna osnova odnosov. Ker osnova liberalizma (bratsvo, enakost, svoboda), na kateri je liberalni kapitalizem kao utemeljen,  je zjebana že od samega začetka. Ni utemeljena na enaki (egalitarni) štratni osnovi , pa tud nič ne kaže nato, da bi se trgi samoreguliral tako, da bi se štartna osnova za vse udeležence na trgu sama po seb izenačevala in da bi zmerom zmagoval samo najsposobnejši po meritokratskem načelu. Pa za to niso krive samo države, ki ščitijo svoje favorite, ampak je kapitalističen način produkcije sam po seb zmonopoliziran na način, da korporpracije vlečejo rente, ki so samo zakumiflarane v profite, da zgleda kot da so jih ustvarile s svojo konkurenčnostjo na kao svobodnem globalnem  trgu. Monopolizirano  je znanje/tehnologija (informacijska, biotehnologja..) in sploh  intelektulana lastnina (general intelect) na podoben način  kot je bila včasih (in je še zmeraj) zmonopolizirana zemlja/voda, energetski viri in surovine...  
http://www.gape.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1106210818/227


trg je mit:) cmon titud:)

štartna pozicija ni ista ponavad zard nepravične privatizacije, in smo spet pr državi. Država je vedno problem.
Tudi omeniš monopol in državo. Točno to: edini monopol k je škodljiv za družbo je državni, oz monopol ki ga "podpira" država, lahko tudi v imenu nacionalnega interesa.
V bistvu so pa v igri specialni interesi, kar je ponovno nepravično.
Monopol je pa škodljiv zato, ker onemogoča konkurenco, kar je bistveno pri tržni ekonomiji.

Praviš o korporacijah ki vlečejo rento. Lej če je kej "kradejo", koropracije propadajo veš, recmo 2008. Mogle bi propast , in valda vskoč država in poveča problem.

Investitorji izgubljajo denar, firme propadajo, korporacije propadajo.
Če si neupravičneo izplačujejo rente, propade. Če so pa upravičeni in pridobljen na pošten način, je pa pač zato ker jim je nekdo prostovoljno dal denar za njihov produkt.

Vsi gledajo samo uspešne, pa jim zavidajo, oh ta nevoščljivost.
Veš koliko ljudi je probalo pa ni uspelo, pa je izgubilo kapital.
Lahko bi jim pa ratal, tvegal so, enim se je izplačal drugim ne.

evem pa kaj točno misliš s tem da je monopolizirano znanje?

kot sem povedal monopol v katerega je vpletena država je škodljiv, medtem ko tržni monopol ni nič slabega.
Nekdo je moral ponudit trgu tak produkt, pa po tok dobri ceni, da noben ne more tekmovat z njim, in ta produkt je tako zaželjen, da bi ga vsi imeli.
Monopolist mora ohranjat monopol, kajti v sistemu se hitro pojavi konkurenca samo da malo zaspiš. Ohranjanje monopola pa pomeni seveda razsirjanje ponudb in se probat nizat cene.

Če bi se monopolist nenadoma odloču pa dvignu cene bi se zgodilo naslednje. Našel bi se nek velekapitalist, ki bi vidu da se da to naredit ceneje in bi investiral v sektor, medtem ko bi se na trgu ustvarilo negativno mnenje o prvem monopolistu, ki bi odganjal stranke. Tako bi si monopolist uničil svoj položaj. Ne vidim razloga zakaj bi kdo hotel izgubiti tak močen položaj na trgu, ki bi mu v prihodnosti lahko prinesel veliko profita. Ni razloga sebi škodovati in ubiti kuro ki nese zlata jajca.

Sem pa zasledil primere ko so monopolisti dvigovali cene, a tu je bila vpletena država, ki je onemogočala konkurenco.
Back to top
 
 
IP Logged
 
ego-3p
5
*****
Offline


Posts: 1399

Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #215 - 28.06.2011 at 18:19:50
 
miha- wrote on 28.06.2011 at 14:23:52:
ego-3p wrote on 28.06.2011 at 12:50:27:
Miha ti samo mislis da ljudje rabijo pastirja da skrbi za  njih , tega vedet ne mores , zakaj to mislis ? nevem ,izgleda pa da ti ustreza reakcija na to misel to je da lahko ti izrazis svoje velike resitve za planet .
Nic osebnega ce razumes   Smiley


nic osebnega , nevem ce sva se razumela,
jaz namreč mislim da ljudje ne rabijo pastirja

nekdo je rekel ,da je država je nujno zlo, zato je treba to zlo zminimizirat, in samo imeti za to, kar je nujno. Nujna je pa fizicna varnost in spoštovanje individualnih pravic in še par stvari.
Vse kar je pa od socialnega, pokojninskega, zdravstvenega zavarovanja, je pač odveč in očitno ne doseže namenjenega cilja dolgoročno. Zacnejo se sesuvat.
Ponujanje resitev in idej ljudem te postavi v vlogo pastirja , potemtakem to ni potrebno saj se ljudje lahko znajdejo sami .
Back to top
 
 
IP Logged
 
miha-
4
****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 445

Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #216 - 29.06.2011 at 00:00:38
 
ego-3p wrote on 28.06.2011 at 18:19:50:
miha- wrote on 28.06.2011 at 14:23:52:
ego-3p wrote on 28.06.2011 at 12:50:27:
Miha ti samo mislis da ljudje rabijo pastirja da skrbi za  njih , tega vedet ne mores , zakaj to mislis ? nevem ,izgleda pa da ti ustreza reakcija na to misel to je da lahko ti izrazis svoje velike resitve za planet .
Nic osebnega ce razumes   Smiley


nic osebnega , nevem ce sva se razumela,
jaz namreč mislim da ljudje ne rabijo pastirja

nekdo je rekel ,da je država je nujno zlo, zato je treba to zlo zminimizirat, in samo imeti za to, kar je nujno. Nujna je pa fizicna varnost in spoštovanje individualnih pravic in še par stvari.
Vse kar je pa od socialnega, pokojninskega, zdravstvenega zavarovanja, je pač odveč in očitno ne doseže namenjenega cilja dolgoročno. Zacnejo se sesuvat.
Ponujanje resitev in idej ljudem te postavi v vlogo pastirja , potemtakem to ni potrebno saj se ljudje lahko znajdejo sami .


ce js opogumljam ljudi, da so sami odgovorni zase in za svoja dejanja,in da imajo pravico do svojega življenja in posledično postanejo sami svoji pastirji..

nisem jaz pastir, nocem vas denar da skrbim za vas.

Jaz verjamem, da imamo vsi pravico do svojega življenja,in posledično pravice ki sledijo iz tega.Blizu mi je naslednje razmišljanje,ki je temelj svobodne družbe in se mi zdi bolj pravična od sedanje.

Copy/Paste od Ayn Rand
"Individual rights
A “right” is a moral principle defining and sanctioning a man’s freedom of action in a social context. There is only one fundamental right (all the others are its consequences or corollaries): a man’s right to his own life. Life is a process of self-sustaining and self-generated action; the right to life means the right to engage in self-sustaining and self-generated action—which means: the freedom to take all the actions required by the nature of a rational being for the support, the furtherance, the fulfillment and the enjoyment of his own life. (Such is the meaning of the right to life, liberty and the pursuit of happiness.)

The concept of a “right” pertains only to action—specifically, to freedom of action. It means freedom from physical compulsion, coercion or interference by other men.

Thus, for every individual, a right is the moral sanction of a positive—of his freedom to act on his own judgment, for his own goals, by his own voluntary, uncoerced choice. As to his neighbors, his rights impose no obligations on them except of a negative kind: to abstain from violating his rights.

The right to life is the source of all rights—and the right to property is their only implementation. Without property rights, no other rights are possible. Since man has to sustain his life by his own effort, the man who has no right to the product of his effort has no means to sustain his life. The man who produces while others dispose of his product, is a slave.

Bear in mind that the right to property is a right to action, like all the others: it is not the right to an object, but to the action and the consequences of producing or earning that object. It is not a guarantee that a man will earn any property, but only a guarantee that he will own it if he earns it. It is the right to gain, to keep, to use and to dispose of material values."



Back to top
 
 
IP Logged
 
ego-3p
5
*****
Offline


Posts: 1399

Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #217 - 29.06.2011 at 13:12:27
 
miha- wrote on 29.06.2011 at 00:00:38:
ego-3p wrote on 28.06.2011 at 18:19:50:
miha- wrote on 28.06.2011 at 14:23:52:
ego-3p wrote on 28.06.2011 at 12:50:27:
Miha ti samo mislis da ljudje rabijo pastirja da skrbi za  njih , tega vedet ne mores , zakaj to mislis ? nevem ,izgleda pa da ti ustreza reakcija na to misel to je da lahko ti izrazis svoje velike resitve za planet .
Nic osebnega ce razumes   Smiley


nic osebnega , nevem ce sva se razumela,
jaz namreč mislim da ljudje ne rabijo pastirja

nekdo je rekel ,da je država je nujno zlo, zato je treba to zlo zminimizirat, in samo imeti za to, kar je nujno. Nujna je pa fizicna varnost in spoštovanje individualnih pravic in še par stvari.
Vse kar je pa od socialnega, pokojninskega, zdravstvenega zavarovanja, je pač odveč in očitno ne doseže namenjenega cilja dolgoročno. Zacnejo se sesuvat.
Ponujanje resitev in idej ljudem te postavi v vlogo pastirja , potemtakem to ni potrebno saj se ljudje lahko znajdejo sami .


ce js opogumljam ljudi, da so sami odgovorni zase in za svoja dejanja,in da imajo pravico do svojega življenja in posledično postanejo sami svoji pastirji..

nisem jaz pastir, nocem vas denar da skrbim za vas.

Jaz verjamem, da imamo vsi pravico do svojega življenja,in posledično pravice ki sledijo iz tega.Blizu mi je naslednje razmišljanje,ki je temelj svobodne družbe in se mi zdi bolj pravična od sedanje.

Copy/Paste od Ayn Rand
"Individual rights
A “right” is a moral principle defining and sanctioning a man’s freedom of action in a social context. There is only one fundamental right (all the others are its consequences or corollaries): a man’s right to his own life. Life is a process of self-sustaining and self-generated action; the right to life means the right to engage in self-sustaining and self-generated action—which means: the freedom to take all the actions required by the nature of a rational being for the support, the furtherance, the fulfillment and the enjoyment of his own life. (Such is the meaning of the right to life, liberty and the pursuit of happiness.)

The concept of a “right” pertains only to action—specifically, to freedom of action. It means freedom from physical compulsion, coercion or interference by other men.

Thus, for every individual, a right is the moral sanction of a positive—of his freedom to act on his own judgment, for his own goals, by his own voluntary, uncoerced choice. As to his neighbors, his rights impose no obligations on them except of a negative kind: to abstain from violating his rights.

The right to life is the source of all rights—and the right to property is their only implementation. Without property rights, no other rights are possible. Since man has to sustain his life by his own effort, the man who has no right to the product of his effort has no means to sustain his life. The man who produces while others dispose of his product, is a slave.

Bear in mind that the right to property is a right to action, like all the others: it is not the right to an object, but to the action and the consequences of producing or earning that object. It is not a guarantee that a man will earn any property, but only a guarantee that he will own it if he earns it. It is the right to gain, to keep, to use and to dispose of material values."




Kaj pa si potem , marija terzija ker brezplacno skrbis za nas .
kjer je pravica do zivljenja je tudi nepravica , to promoviranje pravice promovira tudi nepravico , Zivljenje je zivljenje nihce ne more ownat pravice do njega ker je sam clovek zivljenje samo, ravno tako ni nepravice in pravice vse kar je je zivljenje samo  ki je brezpogojna ljubezen.
Back to top
 
 
IP Logged
 
miha-
4
****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 445

Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #218 - 29.06.2011 at 16:31:01
 
ego-3p wrote on 29.06.2011 at 13:12:27:
miha- wrote on 29.06.2011 at 00:00:38:
ego-3p wrote on 28.06.2011 at 18:19:50:
miha- wrote on 28.06.2011 at 14:23:52:
ego-3p wrote on 28.06.2011 at 12:50:27:
Miha ti samo mislis da ljudje rabijo pastirja da skrbi za  njih , tega vedet ne mores , zakaj to mislis ? nevem ,izgleda pa da ti ustreza reakcija na to misel to je da lahko ti izrazis svoje velike resitve za planet .
Nic osebnega ce razumes   Smiley


nic osebnega , nevem ce sva se razumela,
jaz namreč mislim da ljudje ne rabijo pastirja

nekdo je rekel ,da je država je nujno zlo, zato je treba to zlo zminimizirat, in samo imeti za to, kar je nujno. Nujna je pa fizicna varnost in spoštovanje individualnih pravic in še par stvari.
Vse kar je pa od socialnega, pokojninskega, zdravstvenega zavarovanja, je pač odveč in očitno ne doseže namenjenega cilja dolgoročno. Zacnejo se sesuvat.
Ponujanje resitev in idej ljudem te postavi v vlogo pastirja , potemtakem to ni potrebno saj se ljudje lahko znajdejo sami .


ce js opogumljam ljudi, da so sami odgovorni zase in za svoja dejanja,in da imajo pravico do svojega življenja in posledično postanejo sami svoji pastirji..

nisem jaz pastir, nocem vas denar da skrbim za vas.

Jaz verjamem, da imamo vsi pravico do svojega življenja,in posledično pravice ki sledijo iz tega.Blizu mi je naslednje razmišljanje,ki je temelj svobodne družbe in se mi zdi bolj pravična od sedanje.

Copy/Paste od Ayn Rand
"Individual rights
A “right” is a moral principle defining and sanctioning a man’s freedom of action in a social context. There is only one fundamental right (all the others are its consequences or corollaries): a man’s right to his own life. Life is a process of self-sustaining and self-generated action; the right to life means the right to engage in self-sustaining and self-generated action—which means: the freedom to take all the actions required by the nature of a rational being for the support, the furtherance, the fulfillment and the enjoyment of his own life. (Such is the meaning of the right to life, liberty and the pursuit of happiness.)

The concept of a “right” pertains only to action—specifically, to freedom of action. It means freedom from physical compulsion, coercion or interference by other men.

Thus, for every individual, a right is the moral sanction of a positive—of his freedom to act on his own judgment, for his own goals, by his own voluntary, uncoerced choice. As to his neighbors, his rights impose no obligations on them except of a negative kind: to abstain from violating his rights.

The right to life is the source of all rights—and the right to property is their only implementation. Without property rights, no other rights are possible. Since man has to sustain his life by his own effort, the man who has no right to the product of his effort has no means to sustain his life. The man who produces while others dispose of his product, is a slave.

Bear in mind that the right to property is a right to action, like all the others: it is not the right to an object, but to the action and the consequences of producing or earning that object. It is not a guarantee that a man will earn any property, but only a guarantee that he will own it if he earns it. It is the right to gain, to keep, to use and to dispose of material values."




Kaj pa si potem , marija terzija ker brezplacno skrbis za nas .
kjer je pravica do zivljenja je tudi nepravica , to promoviranje pravice promovira tudi nepravico , Zivljenje je zivljenje nihce ne more ownat pravice do njega ker je sam clovek zivljenje samo, ravno tako ni nepravice in pravice vse kar je je zivljenje samo  ki je brezpogojna ljubezen.


sirim idejo o pravičnejši družbi, call it whatever u want..

to kar praviš enostavno nima smisla, namreč praviš , da promoviranje pravice promovira nepravico..
glih obratno je res! Odsotnost promoviranja pravice promovira nepravico!

takrat, ko ni bila pravica do svojega življenja promovirana, smo imeli suženjstvo , v starih časih je kralj imel v "lasti" vsa življenja vaščanov..
Po par tisoč let tiranije si je ljudstvo izborilo bolj svobodno družbo,
ni pa še čisto svobodna. Še so ostanki "suženjstva"...
In izborilo si je bolj svobodno družbo zaradi promoviranje te pravice.

Back to top
 
 
IP Logged
 
ego-3p
5
*****
Offline


Posts: 1399

Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #219 - 29.06.2011 at 16:53:56
 
In kaj ti sloncek dumbo mislis zakaj ze tisoce let zivimo isto ? in kaj je tebi kaj drugace ko placujes davke kakor pred petsto ali pa tisoc leti ljudem ki so jih ravno tako placevali , ce je fasada druga se ne pomeni da smo kam prsli !
Nisi edini ko kricis hocemo pravico , to se dela ze tisoce let , stranski ucinek tega pa je nepravica .
Ce ti ni do zdaj kapnilo kje mora priti do spremembe potem se poglej v ogledalo mogoce ti potem klikne  Smiley
Back to top
 
 
IP Logged
 
Devi
5
p
*****
Offline

ravno prav
Posts: 5471
Dolenjska
Gender: female
Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #220 - 29.06.2011 at 17:07:48
 
miha- wrote on 29.06.2011 at 00:00:38:
The right to life is the source of all rights—and the right to property is their only implementation. Without property rights, no other rights are possible. Since man has to sustain his life by his own effort, the man who has no right to the product of his effort has no means to sustain his life. The man who produces while others dispose of his product, is a slave.

Bear in mind that the right to property is a right to action, like all the others: it is not the right to an object, but to the action and the consequences of producing or earning that object. It is not a guarantee that a man will earn any property, but only a guarantee that he will own it if he earns it. It is the right to gain, to keep, to use and to dispose of material values."

ko se začneta pravica do življenja in pravica do imetja in zaslužka povezovat v istem stavku, si zašel stran od useh pravic
nisi tolk slep da ne bi videl, kako se imajo tisti, ki imajo več imetja in zaslužka za boljša človeška bitja, ki imajo pravico do več pravic, do več pozornosti, do več odločanja, kako se morajo pravice razdeljevat?

no go sori
(poleg tega v prvem stavku popisuješ vse dones delujoče delovce v tovarnah. oni nimajo nobene pravice do izdelka, ki so ga naredli)
Back to top
 

Nobena čarovnija ne more ničesar spremeniti v kaj drugega, tega ni; sprememba v predstavi v srcu čarovnije je spoznanje, ne ustvarjanje.&&(S. Palwick)
 
IP Logged
 
miha-
4
****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 445

Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #221 - 29.06.2011 at 17:52:45
 
Devi wrote on 29.06.2011 at 17:07:48:
miha- wrote on 29.06.2011 at 00:00:38:
The right to life is the source of all rights—and the right to property is their only implementation. Without property rights, no other rights are possible. Since man has to sustain his life by his own effort, the man who has no right to the product of his effort has no means to sustain his life. The man who produces while others dispose of his product, is a slave.

Bear in mind that the right to property is a right to action, like all the others: it is not the right to an object, but to the action and the consequences of producing or earning that object. It is not a guarantee that a man will earn any property, but only a guarantee that he will own it if he earns it. It is the right to gain, to keep, to use and to dispose of material values."

ko se začneta pravica do življenja in pravica do imetja in zaslužka povezovat v istem stavku, si zašel stran od useh pravic
nisi tolk slep da ne bi videl, kako se imajo tisti, ki imajo več imetja in zaslužka za boljša človeška bitja, ki imajo pravico do več pravic, do več pozornosti, do več odločanja, kako se morajo pravice razdeljevat?

no go sori
(poleg tega v prvem stavku popisuješ vse dones delujoče delovce v tovarnah. oni nimajo nobene pravice do izdelka, ki so ga naredli)


Čisto enostavno je Devi.
Delavci se ne zmenijo z delodajalci, da obdrzijo produkt, ampak da dobijo plačilo za delo ki ga prodajajo...
((če bi se kdo zmenu da obdrži produkt, mogoče bi se pa dal zment, sam ni tko v obojestranskem dogovoru.))

delavec prodaja delo.
In zakaj ni pravično? zato ker ni upravičen do večine dela, ki ga naredi, ampak recmo samo 60%(odvisno od države)..
Pač neke 40% davki..

Lahk pa ne prodaja dela, če noče.
Lahko  pa zacne sam izdelovat produkt, in ima pravico do njega.
Sam če ga hoče pa prodat, je pa spet obdavčen , kar je neumnost..

Torej recimo na Kitajskem se govori da izkoriščajo delavce.
Da razmislimo. Noben ni bil prisiljen iti v tovarno. Vsi , čisto vsi bi lahko živeli tako, kot so živeli dosedaj, predno so postavli tovarne.
Nobenemu ni bilo treba iti pod prisilo v tovarno.
Ampak zgleda , ker so šli, je bilo delo v tovarni boljše od alternative ki so jo imeli, drugače se ne bi tako odločili. Mislis da so vsi ziveli v raju tam, in potem so prisle tovarne in so rekl, oo nee v tovarne mormo , in so sli v tovarne?
Prej so živeli še slabše tam, kot živijo sedaj.
Standard na kitajskem se dviguje, vse več dobrin uvažajo,(zato ker jih več izvažajo). Kitajska je v bumu, odkar je odprla trg in pustila mau svobode v ekonomiji.

Torej , ljudje mislijo da jih izkoriščajo.. Ampak če se ljudje prostovoljno odločijo za to, jim očitno to prinaša boljše življenje kot so ga imeli! Lahko izgleda ,kot da jih izkoriščajo iz naše prespektive, ampak kako so tam živeli pred tem se pa noben ne zaveda.
V resnici jih dviguje iz totalne revščine, v manjšo revščino..
In če bo šlo še več kapitala na Kitajsko, ki bo dvignilo produktivnost, bodo prišli iz manjše revščine v boljše stanje..
Back to top
 
 
IP Logged
 
miha-
4
****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 445

Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #222 - 29.06.2011 at 18:07:47
 
egotrip ti bi se lah mau skuliru



Devi
Nasprotujes pravici do imetja,ki ga zaslužiš?
Torej recimo da si ti postaviš zatočišče zase in za svojo družino.
In pride nekdo ki ga ne poznas in te nažene vn.
A teb se zdi to pravično?

Back to top
 
 
IP Logged
 
Devi
5
p
*****
Offline

ravno prav
Posts: 5471
Dolenjska
Gender: female
Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #223 - 29.06.2011 at 20:18:34
 
miha- wrote on 29.06.2011 at 18:07:47:
Devi
Nasprotujes pravici do imetja,ki ga zaslužiš?

nah, nisem to rekla. vsak ima pravico do dostojnega življenja. pika. da se pravica do imetja nanjo veže je pa absurd. al pa rečmo tako, vsak ima lahko vse kar lahko zasluži z lastnim delom. ker dones denar dela denar in eni za njega ne rabijo niti s prstom mignit, pa vseeno imajo vse, drugi pa delajo do smrti za to da živijo iz meseca v mesec. pravično? jes sem za 'zemljo tistemu ki jo obdeluje'.
in za to, da se vrh in dno bolj povežeta in bolj delita med sabo dobiček. posledica tega so bolj zadovoljni in motivirani delavci in boljše delovne razmere, v katerih tud firme prosperirajo. trenutno stanje v firmah je bl ko v cerkvi, spodej grešniki ki nikol zadost nardijo, zgorej pa vsemogočni bog, ki zafura svet, ker ima absolutno oblast, si jo boji delit in ga pol čas povozi.
niso vsi ljudje narejeni za to da po 30 letih začnejo iz nič in ustvarijo bogastvo. ne zaslužijo si, da po 30 letih ko firma crkne, propadejo.
po drugi strani pa tud.. why not.. ko jih bo dovolj, bojo ljudje vsaj prišli na ceste
(prov zanima me, kako bo z revolucijo v grčiji, oni so pa res ekstra mentaliteta)

Quote:
Torej recimo da si ti postaviš zatočišče zase in za svojo družino.
In pride nekdo ki ga ne poznas in te nažene vn.
A teb se zdi to pravično?

točno to se zdej dogaja, ko ne moreš plačat obroka za banko ja

aja pa tole
http://www.disinfo.com/2011/06/wikileaks-u-s-forced-haiti-to-nix-raising-its-min...
To sum up: desperately poor Haiti planned to raise its minimum wage from 24 cents per hour to 62 cents, angering the contractors for U.S. corporations such as Levis and Hanes, who pay slave wages to Haitians who sew our clothes. The Obama administration intervened on behalf of those companies, and bullied the Haitian government into setting the mark at 32 cents.
Back to top
 

Nobena čarovnija ne more ničesar spremeniti v kaj drugega, tega ni; sprememba v predstavi v srcu čarovnije je spoznanje, ne ustvarjanje.&&(S. Palwick)
 
IP Logged
 
miha-
4
****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 445

Re: Modeli pravičnejše družbe
Reply #224 - 29.06.2011 at 23:31:44
 
Devi wrote on 29.06.2011 at 20:18:34:
miha- wrote on 29.06.2011 at 18:07:47:
Devi
Nasprotujes pravici do imetja,ki ga zaslužiš?

nah, nisem to rekla. vsak ima pravico do dostojnega življenja. pika. da se pravica do imetja nanjo veže je pa absurd. al pa rečmo tako, vsak ima lahko vse kar lahko zasluži z lastnim delom. ker dones denar dela denar in eni za njega ne rabijo niti s prstom mignit, pa vseeno imajo vse, drugi pa delajo do smrti za to da živijo iz meseca v mesec. pravično? jes sem za 'zemljo tistemu ki jo obdeluje'.
in za to, da se vrh in dno bolj povežeta in bolj delita med sabo dobiček. posledica tega so bolj zadovoljni in motivirani delavci in boljše delovne razmere, v katerih tud firme prosperirajo. trenutno stanje v firmah je bl ko v cerkvi, spodej grešniki ki nikol zadost nardijo, zgorej pa vsemogočni bog, ki zafura svet, ker ima absolutno oblast, si jo boji delit in ga pol čas povozi.
niso vsi ljudje narejeni za to da po 30 letih začnejo iz nič in ustvarijo bogastvo. ne zaslužijo si, da po 30 letih ko firma crkne, propadejo.
po drugi strani pa tud.. why not.. ko jih bo dovolj, bojo ljudje vsaj prišli na ceste
(prov zanima me, kako bo z revolucijo v grčiji, oni so pa res ekstra mentaliteta)

Quote:
Torej recimo da si ti postaviš zatočišče zase in za svojo družino.
In pride nekdo ki ga ne poznas in te nažene vn.
A teb se zdi to pravično?

točno to se zdej dogaja, ko ne moreš plačat obroka za banko ja

aja pa tole
http://www.disinfo.com/2011/06/wikileaks-u-s-forced-haiti-to-nix-raising-its-min...
To sum up: desperately poor Haiti planned to raise its minimum wage from 24 cents per hour to 62 cents, angering the contractors for U.S. corporations such as Levis and Hanes, who pay slave wages to Haitians who sew our clothes. The Obama administration intervened on behalf of those companies, and bullied the Haitian government into setting the mark at 32 cents.


srce imas na pravem mestu. Ampak v praksi se tvoja filozofija izkaže za recept za propad.
Grem od zacetka. Pravis da ima vsak pravico do dostojnega življenja.
Definiraj najprej dostojno življenje.
Drugače pa iz te pravice sledi, da moramo uvest suženjstvo, kajti:
če ima vsak pravico do dostojnega življenja, kdo bo hotu delat? Že tko folk ne mara delat . In zdrava pamet pravi ,da brezveze delat, ker ima vsak a priori pravico do dostojnega življenja.In tako se sistemi sesuvajo(jih bom nastel kasneje)
Kdo bo zagotavlju ostalim dostojno življenje?
Nekdo more delat.
Vedno slisim iste predloge, da bi vsak moral imeti to pa to pa to pa to.
Postavi se v vlogo tistega, ki mora to dostavit! Kdo bo to dostavil?
Jaz bi rekel da vsi ki tako mislite da ima vsak pravico do dostojnega življenja, evo, dostavite nam dostojno življenje.. Izpolnite mi pravico.Bodite naši sužnji.

Torej vidimo paradoks, če bi vsak imel to pravico. Srce imaš na pravem mestu, ljudem dat vse! dat jim vse!
2 strani enačbe sta. KDO JIM BO DAL? Država? Državni dnar je denar ljudi!
Nekomu moraš vzet, če hočeš nekaj dat!
To je logika ki manjka. Če bi se najdl v družbi ljudje, ki bi radi bili sužnji, uredu. Sam dvomim da se bo kdo javil prostovoljno.

Če hočemo da smo enakopravni in da imamo vsi iste pravice, potem pravica enega ne more posežt v pravico drugega. In pravica da ima vsak dostojno življenje enega, naložu odgovornost drugemu da mu mora dostavit. Torej posledično moramo uvest "DOLŽNOST" vsakega, da dostavi dostojno življenje drugim. Torej tisti, ki imajo "DOLŽNOST" so sužnji. Evo a kr js določm kdo bo to, al se bomo demokratično odločil?Smiley
Sam čaki mau? A neb blo najbl pravično da vsak zase poskrbi, za druge pa če hoče? Aha evo, pa smo kle.
Lahk pa rečemo da ima vsak dolžnost, da si dostavi dostojno življenje.
In kaj pol če si ne dostavi dostojnega življenja?
Mau se hecam z logiko , tko da je bolj očiten paradoks...

In pravično je da vsak dela zase in ne za druge. Ker samo tako bo začel delat, ko bo mogu zase poskrbet.  Seveda to ne prepoveduje solidarnosti, ampak vsak se sam odloči ali bo delil sadove svojega dela ali ne.

Vsak ima pravico, da si lahko zasluži dostojno življenje - tako bi se moralo glasiti, in to je bistvo zgoraj omenjene individualne pravice od Ayn Rand.

Lej poglejmo malo zgodovine. Večino, kjer je država zagotavljala določene stvari, in bila vpletena v ekonomijo in družbo, je prišlo do propada. Naštel bom par primerov iz zgodovine.

Vzhodna nemčija - Zahodna nemčija  .. Spomni se na katero stran so plezali ljudje čez zid zaradi nastale situacije.
Severna koreja- Južna koreja.. Očitno?
S tem, da so revni v južni koreji bolj bogati k Severni Korejci. Vse je relativno. Folk kaže s prstom pa pokaže lej te revne v  Južni koreji, si ne morjo prvoščit  it na dopust(relativno so revni proti nekaterim, a vseeno bogatejsi kot bi bili sicer). Smeh. Poglej severno korejo, lačni so.
Sovjetska zveza - USA (pred 30 leti) Očitno?
Kitajska - Taiwan/Hong Kong (pred 40 leti) Malo si preberi pa bo očitno.

Povsod, kjer je družba in ekonomija bolj svobodna, se posledično ustvari večja prosperiteta in zadovoljstvo. Zato ker je motivacija in zato ker je svoboda. Očitno je še ena posledica bolj nesvobodnih družb in ekonomij - prelevijo se v neko diktaturo, vojaško držanje oblasti, ker so razmere nevzdržne, ker nastane taka revščina , in ker so ideje o svobodi premočne.

Poglej po svetu kje je lakota, kje nimajo vsi vode, kje nimajo vsi elektrike. Oglej si te družbe.
Resnica je  da je kapitalizem je množice potegnu ven iz revščine v državah , ki danes veljajo za razvite. Seveda moraš primerjat to revščino s stanjem pred kapitalizmom. Tudi revni postajajo vse bogatejši sčasoma, ampak to ni dovolj za vas. Mera za "Dostojno življenje" se spreminja z leti in je relativno, včasih je bilo da si preživel, danes je da imaš internet, jutri bo da imaš svoj leteči avto. Ljudje so pohlepni, hočejo vse več.

Biti kapitalist povečini pomeni nekaj slabega. Kdorkoli misli tako se moti. Malo se izobrazite, preberite zgodovino, prečitajte si kakšno knjigo, malo wikipedie. Kaj je sploh to kapitalizem?

Ko slišim ljudi k govorijo slabe stvari o kapitalizmu, je ponavadi država vpletena. Drga stvar je pa kraja, ampak tudi to ni kapitalizem.




Back to top
 
 
IP Logged
 
Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 ... 68